تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 38143

افتخاری: یک سال است که مصاحبه نکرده‌ام/ هرگز برای استقلال حاشیه نمی‌سازم

افتخاری: یک سال است که مصاحبه نکرده‌ام/ هرگز برای استقلال حاشیه نمی‌سازم

سید رضا افتخاری مدیرعامل سال‌های نه چندان دور استقلال، در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اظهاراتی که چند روز پیش از قول او منتشر شده بود، اظهار کرد: آن مصاحبه از دور هم داد می‌زد که دروغ است. من با خود آقای خطیر تماس گرفتم و گفتم که یک سال است هیچ مصاحبه‌ای نکرده‌ام و

سید رضا افتخاری مدیرعامل سال‌های نه چندان دور استقلال، در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اظهاراتی که چند روز پیش از قول او منتشر شده بود، اظهار کرد: آن مصاحبه از دور هم داد می‌زد که دروغ است. من با خود آقای خطیر تماس گرفتم و گفتم که یک سال است هیچ مصاحبه‌ای نکرده‌ام و برای ایشان در این باشگاه بزرگ آرزوی موفقیت کردم. من دوست دارم استقلال موفق باشد و هیچ وقت حاشیه برای این تیم ایجاد نمی‌کنم.
وی افزود: موفق نشدم با آقای تاج صحبت کنم ولی به آقای نبی زنگ زدم و گفتم به آقای تاج هم بگوید که صحبتی علیه او نکرده‌ام. نمی‌دانم برخی به دنبال چه هستند و چرا از قول من مطالب دروغین را منتشر کردند. اصلا در بازی استقلال و السد من مدیرعامل نبودم که درباره آن بخواهم صحبت کنم.
افتخاری در پایان گفت: آرزوی من موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران این باشگاه است و امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد.
به گزارش ایسنا، پیشتر در فضای مجازی گفت‌وگویی به نقل از افتخاری منتشر شده بود که در آن درباره وینفرد شفر، مهدی تاج، علیرضا منصوریان، مامه تیام و برخی مسائل مربوط به دوران مدیریتش در استقلال صحبت کرده بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.