تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر : 41279

فلاحت‌پیشه: اسرائیل خودش در مسیر «محو شدن» است

فلاحت‌پیشه: اسرائیل خودش در مسیر «محو شدن» است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در نشست جوانان احزاب اصلاح‌طلب که روز دوشنبه در روزنامه مردم‌سالاری برگزار شد، گفت: اگر تحولات در سرزمین‌های اشغالی به سمت آرامش و صلح برود به نفع مردم و منطقه است. در قضایای اخیر دیدید که چطور رژیم اسرائیل بربریت را ترجمه کردند. وی ادامه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در نشست جوانان احزاب اصلاح‌طلب که روز دوشنبه در روزنامه مردم‌سالاری برگزار شد، گفت: اگر تحولات در سرزمین‌های اشغالی به سمت آرامش و صلح برود به نفع مردم و منطقه است. در قضایای اخیر دیدید که چطور رژیم اسرائیل بربریت را ترجمه کردند.
وی ادامه داد: الان ۸۵ درصد رسانه‌های برتر دنیا بخش مهم‌شان در اختیار صهیونیست‌ها است و الان با واقعیت روایت‌گری قربانیان مواجه هستیم. همه از کودک، زن و مرد و بدن‌های تکه تکه شده خبرنگار وقایع غزه هستند و افسانه سازی‌های صهیونیست‌ها در مقابل چشمان افکار عمومی روشن شده است.
فلاحت‌پیشه درباره حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها گفت: با تجهیزاتی که از آمریکا مدام به اسرائیل سرازیر می‌شود، حرف‌های مقامات آمریکایی درباره آتش بس و ارسال کمک‌ها دروغ و غیر واقعی است.
وی اظهار کرد: صحبت‌های سید حسن نصرالله امکان جنگ را از بین نبرد، اما ماهیت آن را تغییر داد.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  اسرائیل خودش در مسیر “محو شدن” است. حتی اگر اسرائیل حماس را از بین ببرد، جریان‌هایی به مراتب پیچیده‌تر و قوی‌تر از حماس شکل خواهد گرفت. امروز علیه یهودی‌ها کمپین‌های قابل توجهی در سراسر دنیا شکل گرفته است و این کاری است که نتانیاهو خودش عامل آن شده است.
فلاحت پیشه اظهار کرد: جنگ هر نتیجه‌ای داشته باشد، نتانیاهو قربانی آن است و متهم است به کشتار علیه بشریت. او تنها امیدش این است که به هر شکلی ایران و آمریکا را بر سر مساله فلسطین به جان هم بیندازد. معتقدم ایران هر چه به سمت مدیریت تنش برود در راستای منافع فلسطین است. آمریکا نیم بند در جنگ است. در اوج این تنش آمریکایی‌ها مجبورند واقعیت بازیگری ایران در موضوع فلسطین و دیگر مسایل منطقه‌ای را بپذیرند و در این شرایط دیپلماسی مهم و موثر است.
وی تصریح کرد: شکست اسرائیل را ما در طوفان الاقصی و به ویژه شکست اطلاعاتی آن را دیدیم و تا سال‌ها درباره آن صحبت خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.