تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 22137

اشکان خطیبی «اسفندیارِ رویین تن» می‌شود

اشکان خطیبی «اسفندیارِ رویین تن» می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، اشکان خطیبی با موسیقی- نمایش «هفت خان اسفندیار» به کارگردانی حسین پارسایی مهر امسال به تالار وحدت می آید. «هفت خان اسفندیار» یکی از داستان های مشهور شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی است که در هفت خان، حکایت سفر پرماجرای اسفندیارِ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، اشکان خطیبی با موسیقی- نمایش «هفت خان اسفندیار» به کارگردانی حسین پارسایی مهر امسال به تالار وحدت می آید.
«هفت خان اسفندیار» یکی از داستان های مشهور شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی است که در هفت خان، حکایت سفر پرماجرای اسفندیارِ رویین تن به قصد رهاندن خواهرانش همای و به آفرید از چنگ تورانیان را روایت می‌کند.
پیش از این امین حیایی، غزل شاکری، الهام کردا، حسام منظور، محمد ریاضت، رضا راد، مونا صوفی، نیکا افکاری، سروین ضابطیان و سایه پارسایی به عنوان بازیگران این نمایش معرفی شدند.
«هفت خان اسفندیار» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج، برداشتی آزاد از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی به نویسندگی محمدرضا کوهستانی پاییز سال جاری با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت اجرا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.