تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 29517

عطایی: نه لیست تیم ملی منتشر شده، نه زمان اردو مشخص است

عطایی: نه لیست تیم ملی منتشر شده، نه زمان اردو مشخص است

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۳ رویدادهای مهمی را پیش رو دارد و باید خود را برای کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۴ آماده کند. لیگ ملت‌های والیبال از خرداد ماه برگزار می‌شود که رتبه تیم‌ها در رنکینگ جهانی برای سیدبندی انتخابی المپیک اهمیت دارد. لیست تیم ملی والیبال منتشر نشده است بهروز

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۳ رویدادهای مهمی را پیش رو دارد و باید خود را برای کسب سهیمه المپیک ۲۰۲۴ آماده کند. لیگ ملت‌های والیبال از خرداد ماه برگزار می‌شود که رتبه تیم‌ها در رنکینگ جهانی برای سیدبندی انتخابی المپیک اهمیت دارد.
لیست تیم ملی والیبال منتشر نشده است
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لیستی که مدتی قبل از بازیکنان تیم ملی منتشر شد تاکید کرد: لیستی از بازیکنان ملی منتشر نشد بلکه برای اخذ ویزای آمریکا لیستی از بازیکنان را معرفی کردیم. یک «لانگ لیست» است که لزوما معنی آن دعوت بازیکنان به تیم ملی نیست بلکه برای گرفتن ویزا صادر شد. ممکن است کسانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند کمتر از آن لیست باشند و از طرفی مفهومش این نیست که بازیکنان دعوت شده به تیم ملی این افراد هستند.
او در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری اردوهای تیم ملی مشخص است، بیان کرد: خیر فعلا مشخص نیست.
آماده پلی‌آف لیگ برتر والیبال هستیم
عطایی که همزمان سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در لیگ برتر است، در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال گفت: این مرحله متفاوت از دور گروهی است و نباید خیلی به نتایجی که در دور رفت و برگشت به دست آمده، توجه داشت. مساله اصلی پلی‌آف است که تمام تیم‌ها خود را آماده کرده‌اند و هدف‌گذاری آنها از ابتدا ارائه کیفیت عالی در این مرحله بوده است.
او در مورد تیم فولاد سیرجان ایران که حریف آمل در یک چهارم نهایی است، گفت: فولاد در تمامی فاکتورها از جمله بازیکن و سرمربی تیم خوبی است و قطعا کیفیت لازم را در مسابقات به نمایش خواهد گذاشت. امیدوارم والیبال خوبی به نمایش بگذاریم تا هواداران حاضر در سالن و کسانی که از طریق گیرنده‌های خود بازی را تماشا می‌کنند، لذت ببرند.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل در مورد شرایط تیم خود در آستانه رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی بیان کرد: استراتژی همه تیم‌ها حضور و ارائه کیفیت عالی در پلی‌آف است و تیم ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. دور رفت را با کیفیت عالی پشت سر گذاشتیم و مدل تمرینی ما در دور برگشت هم به گونه‌ای بود که تیم در پلی‌آف آمادگی کامل را داشته باشد. خوشبختانه اکنون آمادگی لازم را داریم.
او با ابراز نگرانی از احتمال مصدومیت بازیکنان در نتیجه فشردگی مسابقات گفت: توجه ما به سلامت ورزشکاران است که اهمیت دارد. بخش مهمی از زندگی آنها هم ورزش است و رهایی از این موضوع اجتناب‌ناپذیر است اما بخش عمده‌ای از مسابقات که به صورت فشرده برگزار شد، مصدومیت‌هایی جزئی هم به وجود آمد که خیلی جدی نیست و مانع فعالیت آنها در دراز مدت نمی‌شود. امیدوارم بازیکنان آسیب جدی نبینند و سلامت‌شان حفظ شود.
امیدوارم برنامه‌ریزی درستی برای لیگ انجام شود
عطایی در این مورد افزود: علاقمند به مسابقات پرفشار نیستم چون خطراتی برای سلامتی بازیکنان دارد. ترجیحم این است که بازی‌ها با ریکاوری مناسب برگزار شود تا هم کیفیت بازی‌ها بالاتر برود و هم بازیکنان عملکرد بهتری داشته باشند. همه تیم‌ها از دور رفت رضایت دارند و کیفیت هم بالاتر بود. امیدوارم در آینده برنامه‌ریزی درستی صورت بگیرد که بازیکنان در فشار بالا دچار چالش بدنی نشوند. چالش بدنی فقط آسیب نیست بلکه احتمال دارد کیفیت بازیکن را هم تحت تاثیر قرار بدهد.
به گزارش ایسنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از ۳۰ بهمن ماه به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال آغاز می‌شود و هشت تیم حاضر در این مرحله به صورت دو برد از سه بازی به مصاف هم می‌روند.
برنامه دیدارهای اول مرحله پلی‌آف به شرح زیر است:
یکشنبه، ۳۰ بهمن
شهداب یزد – ایفا سرام اردکان، ساعت ۱۵
هورسان رامسر – پاس گرگان، ساعت ۱۸
دوشنبه، ۱ اسفند
لبنیات هراز آمل – فولاد سیرجان ایرانیان، ساعت ۱۵
پیکان تهران – نیان الکترونیک خراسان، ساعت ۱۸
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.