تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
کد خبر : 5517

عضو حزب‌الله لبنان: مقاومت کشور را از محاصره خارج کرد

عضو حزب‌الله لبنان: مقاومت کشور را از محاصره خارج کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، محمود قماطی، عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: شکستن محاصره تنها به مشتقات نفتی و سوخت محدود نخواهد بود بلکه از آن فراتر خواهد رفت و شامل دارو، مواد غذایی و دیگر مسائل می‌شود تا رنج‌های ملت لبنان کاهش یابد.  این عضو حزب‌الله لبنان افزود:

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، محمود قماطی، عضو شورای سیاسی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: شکستن محاصره تنها به مشتقات نفتی و سوخت محدود نخواهد بود بلکه از آن فراتر خواهد رفت و شامل دارو، مواد غذایی و دیگر مسائل می‌شود تا رنج‌های ملت لبنان کاهش یابد. 

این عضو حزب‌الله لبنان افزود: بذر معادله‌ای که می‌خواستند در دل ملت‌ لبنان بکارند این بود که دلیل گرسنگی و درد شما و قطع برق و نفت مقاومت و سلاحش است که این خنثی شد. مقاومت همیشه مراقب آنها بود و تاکید کرد، کسی که آب و دارو و نفت را قطع کرده و مردم را گرسنگی می‌دهد و ملت لبنان را تشنه نگه داشته، آمریکا و سیاست‌هایش در منطقه است.

قماطی گفت: باید از این دولت عمیق فاسد و وابسته به خارج خلاص شد. باید ضوابطی که دولت عمیق براساس آن عمل می‌کند، در هم شکست و نسبت به بقیه توطئه‌ها در روزهای آینده آگاه بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.