تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 31627

عده‌ای که با سرمربی درگیر شدند هوادار بودند/ روز بازی با هوادار گلر دوم تیم قهر کرد و رفت!

عده‌ای که با سرمربی درگیر شدند هوادار بودند/ روز بازی با هوادار گلر دوم تیم قهر کرد و رفت!

اسد عبادی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به صحبت‌هایی مبنی بر این‌که بین دو نیمه بازی با هوادار در جام حذفی اقوام وی با سرمربی تیم که قصد تعویض او را داشته است درگیر شده اند، اظهارکرد: در ابتدا باید بگویم آن افراد نسبتی با من نداشتند و هواداران تیم بودند که

اسد عبادی در گفت و گو با ایسنا، در واکنش به صحبت‌هایی مبنی بر این‌که بین دو نیمه بازی با هوادار در جام حذفی اقوام وی با سرمربی تیم که قصد تعویض او را داشته است درگیر شده اند، اظهارکرد: در ابتدا باید بگویم آن افراد نسبتی با من نداشتند و هواداران تیم بودند که با آقای فریسات درگیری لفظی داشتند چون تحمل برخی بی احترامی ها از سوی کادرفنی را نداشتند. آقای فریسات هم روز گذشته مصاحبه ای داشت و مواردی را مطرح کرد که از نظر من واقعا حرف های درستی نبودند.
وی خطاب به فریسات، ادامه داد: وقتی شما تیم را تحویل گرفتی این تیم ۲۴ امتیازه بود و من هم همیشه درون دروازه بودم. از نیم فصلِ، فصل قبل نیز تا وقتی که آقای اشکش سرمربی تیم بود، کلینشیت کرده بودم و تیم بدون باخت بود.
این گلر تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: استقلال ملاثانی فصل گذشته در جدول هفتم بود و بدون هیچ حمایت مالی و هیچ حاشیه ای و به عنوان یک تیم بومی در شهر ملاثانی تمرین می کرد و هیچ وقت هم در اهواز تمرین نمی کردیم.
وی گفت: سرمربی تیم با حواشی که ایجاد کرده، باعث دلخوری هواداران ملاثانی شده است و طبیعی است که هوادار از کوره در برود و حاشیه هایی درست شود. مردم ملاثانی بارها گفته اند که استقلال ملاثانی خط قرمز ما است اما اکنون با حاشیه هایی که ایجاد کرده اند بین برخی مردم ملاثانی درگیری هایی به وجود آمده است. این مشکل تاکنون نیز حل نشده و دلیل آن هم سرمربی است. باید بدانیم که هواداران بی احترامی را تحمل نمی کنند.
عبادی با بیان این که برخی حواشی مردم شریف ملاثانی را تحریک کرده است، عنوان کرد: من به عنوان نماینده مردم ملاثانی و کاپیتان تیم، می خواهم دلیل این کارها را بدانم.
وی با اشاره به حواشی بازی با هوادار، افزود: روز بازی دروازه بان دوم تیم وقتی متوجه شد در ترکیب نیست، جلسه آنالیز را ترک کرد و به خانه برگشت. بعد ابتدای بازی مجدد با او تماس گرفتند که برگرد و ۱۰ دقیقه روی نیمکت بنشین و به تو قول می دهیم نیمه دوم درون دروازه باشی. جالب است کادرفنی برای بازی با خیبرخرم آباد هم همین کار را کرد و بازیکنی که دو ماه در خانه و به ‌دنبال کارهای مراسم ازدواجش بود را روز بازی آورد و حق مروانی بازیکن جوان و آینده دار دیگری ضایع شد، آن هم بازیکنی که هر وقت برای ملاثانی وارد زمین شده بود،  مثل بازی با چادرملو تعویض طلایی بود. پس طبیعی بود که هواداران هم بعد از بازی از بازیکن دفاع کنند.
گلر تیم فوتبال استقلال ملاثانی ادامه داد: چرا باید با کارها و بی نظمی این کادرفنی، یکی از مهره های مهم تیم و فرزند ملاثانی فراری شود، آن هم بازیکنی که از جیب خودش برا این تیم خرج می کرد و اکنون باید در خانه نشسته باشد. چرا باید دو بازیکن تیم که از بچگی برای استقلال زحمت کشیده بودند، اخراج شوند؟
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.