تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 20699

فروردین: فدراسیون فوتبال بعدی باید برای داوری زنان در مسابقات بین‌المللی برنامه‌ریزی کند

فروردین: فدراسیون فوتبال بعدی باید برای داوری زنان در مسابقات بین‌المللی برنامه‌ریزی کند

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با ایسنا درباره الزامات فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در زمینه داوری زنان در مسابقات بین‌المللی از جمله جام جهانی زنان اظهار کرد: متولیان فوتبال کشور از جمله فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که رایزن‌های مختلف فرهنگی و سیاسی دارند، باید در این زمینه تصمیم‌گیری نمایند. وی خاطر نشان کرد: ابتدا باید جزئیات

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با ایسنا درباره الزامات فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در زمینه داوری زنان در مسابقات بین‌المللی از جمله جام جهانی زنان اظهار کرد: متولیان فوتبال کشور از جمله فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش که رایزن‌های مختلف فرهنگی و سیاسی دارند، باید در این زمینه تصمیم‌گیری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: ابتدا باید جزئیات دستورالعمل فیفا را مشاهده و بررسی کنیم؛ چنانچه به این نتیجه برسیم که موضوع قابلیت طرح در مجلس را دارد و بتوانیم کمکی در این زمینه کنیم، قطعاً اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به اتفاق تاریخی داوری زنان ایران!

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با تاکید بر اینکه به لحاظ توانمندی ظرفیت خوبی در زمینه داوری بانوان در کشور وجود دارد و ما بانوان توانمندی در داوری فوتبال داریم، گفت: چنانچه مقررات اعلام شده از سوی فیفا با اصول حاکم بر کشور ما مغایرت نداشته باشد، از این موضوع استقبال خواهد شد؛ مطمئناً فدراسیون فوتبال بعدی باید در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.