تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 14624

طلا و نقره مسابقات تنیس روی میز عراق به ایران رسید

طلا و نقره مسابقات تنیس روی میز عراق به ایران رسید

به گزارش ایسنا، بنیامین فرجی در رقابت‌های wtt کانتندر زیر ۱۳ ساله‌های سلیمانیه عراق با برد ۳ بر ۰ مقابل فراز شکیبا دیگر نماینده تنیس روی میز کشور، صاحب گردن آویز طلا شد. در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های زیر ۱۳ سال بنیامین فرجی موفق شد نماینده مصر را ۳ بر ۰ شکست دهد و

به گزارش ایسنا، بنیامین فرجی در رقابت‌های wtt کانتندر زیر ۱۳ ساله‌های سلیمانیه عراق با برد ۳ بر ۰ مقابل فراز شکیبا دیگر نماینده تنیس روی میز کشور، صاحب گردن آویز طلا شد.

در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های زیر ۱۳ سال بنیامین فرجی موفق شد نماینده مصر را ۳ بر ۰ شکست دهد و مدال خود را مسجل نماید. نوجوان ارزنده کشورمان در نیمه نهایی با حساب ۳ بر ۰ از سد سوریه گذشت تا در فینال با فراز شکیبا دیگر نماینده تنیس روی میز ایران روبرو گردد. شکیبا پس از عبور ۳ بر ۰ از سوئد و پیروزی ۳ بر ۱ مقابل قطر به فینال مسابقات راه یافت که در پایان با شکست مقابل فرجی به مدال نقره دست یافت.

نمایندگان سوریه و قطر مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

در رقابت‌های زیر ۱۷ ساله‌های wtt کانتندر سلیمانیه عراق هم سامران کریمی در نیمه‌نهایی با نماینده کرواسی به رقابت پرداخت که در پایان با پذیرش شکست ۳ بر صفر، صاحب مدال برنز مسابقات زیر ۱۷ ساله ها شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.