تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر : 2385

طراحی عجیب ساختمان میلیاردی دوچرخه‌سواری، بدون راه دسترسی به پشت بام + عکس

طراحی عجیب ساختمان میلیاردی دوچرخه‌سواری، بدون راه دسترسی به پشت بام + عکس

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری قرار بود صاحب یک ساختمان بزرگ و مدرن در کنار پیست دوچرخه سواری آزادی شود اما اکنون نه تنها این ساختمان به بهره برداری نرسیده است بلکه ایرادات فنی آن به گونه‌ای است که رییس جدید فدراسیون اعلام کرد نیاز به تخریب وجود دارد تا از ابتدا این بنا

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری قرار بود صاحب یک ساختمان بزرگ و مدرن در کنار پیست دوچرخه سواری آزادی شود اما اکنون نه تنها این ساختمان به بهره برداری نرسیده است بلکه ایرادات فنی آن به گونه‌ای است که رییس جدید فدراسیون اعلام کرد نیاز به تخریب وجود دارد تا از ابتدا این بنا ساخته شود. 

با وجود این که هنوز این ساختمان به بهره‌برداری نرسیده است اما سقف آن ریزش داشته است. 

جدا از این مساله یک نکته عجیب در طراحی این ساختمان به چشم می‌خورد و این که راه پله برای پشت بام در نظر گرفته نشده است. درواقع اگر به طبقه آخر ساختمان بروید، مشاهده می‌کنید راه پله تمام می‌شود و دیگر دسترسی به پشت بام وجود ندارد. 

نکته‌ای که در این میان وجود دارد، هزینه‌های میلیاردی که تاکنون برای این ساختمان شده انگار دور ریخته شده است و در این شرایط اقتصادی و گرانی هر روز مصالح ساختمانی، حالا دوباره باید هزینه میلیاردی انجام شود تا بتوان این ساختمان را به گونه‌ای بنا کرد که استانداردهای لازم را داشته باشد. 

رییس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرده است، طراحی جدیدی برای ساختمان دارد از این رو ابتدا باید تخریب‌های لازم انجام شود تا دوباره کار ساخت آغاز شود. 

پایان راه پله 
مسدود بودن راه دسترسی به پشت بام 
ایجاد لکه روی دیوار پس از گچ کاری 
وضعیت سقف یکی از اتاق‌ها 

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.