تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 41679

واکنش نتانیاهو به تحولات جبهه شمال

واکنش نتانیاهو به تحولات جبهه شمال

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدیدش از جنوب و دیدار با سربازان ارتش این رژیم مدعی شد: «مشارکت و همکاری ما، آینده همگی ما علیه این «وحشی‌ها» است. شما همگی یک هدف دارید. ما پیروز خواهیم شد. اینجا هیچ فاصله و وقفه‌ای وجود ندارد.

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدیدش از جنوب و دیدار با سربازان ارتش این رژیم مدعی شد: «مشارکت و همکاری ما، آینده همگی ما علیه این «وحشی‌ها» است. شما همگی یک هدف دارید. ما پیروز خواهیم شد. اینجا هیچ فاصله و وقفه‌ای وجود ندارد. نیمه‌راهی وجود ندارد. این یک عملیات یا گشت‌زنی نیست.»
براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، بنیامین نتانیاهو در ادامه مدعی شد: «ما اینجا به پیروزی کامل می‌رسیم. در این جنگ پیروز خواهیم شد. این نبرد ما است و نبرد اصلی اینجا است.»
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات بی‌اساس خود ادعا کرد: «ما در شمال تبادل آتش داریم. شما این موضوع را می‌دانید و در این تبادل آتش در شمال، کسانی هستند که معتقدند می‌توانند حملات به نیروهای ما و غیرنظامیان را گسترش دهند. آن بازی با آتش است. هر آتشی، با آتش بزرگ‌تری مواجه خواهد شد. آنها نباید ما را محاکمه کنند زیرا ما قدرت کمی از خودمان نشان داده‌ایم! امنیت را به شمال و جنوب بازمی‌گردانیم. ما امنیت را به دولت اسرائیل باز می‌گردانیم اما قبل از هرچیز پیروزی اینجا است و جنبش حماس نابود خواهد شد.»
نتانیاهو درخصوص جنگ علیه غزه گفت: «اینجا توقف و مصالحه‌ای وجود ندارد، این یک کارزار نظامی نیست، ما تا پیروزی کامل ادامه خواهیم داد.»
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.