تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 41035

شهادت ۶ عضو حزب الله لبنان در حملات رژیم صهیونیستی

شهادت ۶ عضو حزب الله لبنان در حملات رژیم صهیونیستی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حزب الله لبنان اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی شش تن از نیروهایش به شهادت رسیدند. خبرگزاری رسمی لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به تعدادی از روستاهای جنوب

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حزب الله لبنان اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته در حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی شش تن از نیروهایش به شهادت رسیدند.
خبرگزاری رسمی لبنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به تعدادی از روستاهای جنوب لبنان پنج تن کشته شدند. چهار تن از آنها در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه وادی السلوقی در شهرستان مرجعیون و یک تن دیگر در حمله صهیونیست‌ها به منازل غیرنظامیان در منطقه المرج الشمالی در میس الجبل کشته شدند.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه حملاتی را به تعدادی از روستاهای جنوب لبنان انجام دادند.
حزب‌الله لبنان پنجشنبه اعلام کرد که ۱۹ پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را همزمان با موشک‌های هدایت شونده و توپخانه هدف قرار داده است که به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها منجر شد.
در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: همزمان با حمله پهپادی مقاومت به پادگان زبدین در مزارع شبعا مبارزان مقاومت در یک زمان واحد ۱۹ پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را با موشک‌های هدایت شونده توپخانه و سلاح‌های دیگر هدف قرار دادند که به زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها منجر شد.
مرزهای رژیم صهیونیستی با لبنان از آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی شاهد حملات متقابل این رژیم و حزب الله است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.