تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 36713

نکونام: فریب برد هفته اول را نمی‌خوریم/ بازیکن جدیدی نمی‌گیریم

نکونام: فریب برد هفته اول را نمی‌خوریم/ بازیکن جدیدی نمی‌گیریم

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان است. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: پیشرفت ما با حواشی همراه بود که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. در بازی اول بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان است. جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: پیشرفت ما با حواشی همراه بود که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. در بازی اول بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و توانستیم سه امتیاز را بگیریم. یادمان نمی‌رود و می‌دانم که نباید فریب نتیجه بازی اول را بخوریم. نتیجه‌ای که کسب کردیم نباید باعث غرور شود چون می‌دانیم مشکلاتی داریم که نتوانستیم آنها را حل کنیم.
وی افزود: ما می‌دانیم که ملوان تیم خوبی است و واقعا سختکوش است. آنها در حمله خوب کار می‌کنند. بازی قبل را باخته‌اند و بازی فردا برای ما سخت است. ملوان تیم ریشه‌داری است و امیدوارم برابر این تیم خوب کار کنیم.
او در ادامه درباره عملکرد تیمش در نقل‌وانتقالات هم گفت: درباره لیست خرید ما آقای کریمی زحمت کشیدند و کارشان را انجام دادند و دوست نداشتم در آن زمان تنها بمانم. ما دو بازیکن را در آن زمان از دست دادیم اما آقای کریمی تصمیم گرفتند از تیم جدا شوند. اینگونه نبود که همه لیستم را بخواهم اما لیست را به باشگاه دادم که هر بازیکنی که شد جذب شود. بازیکنان دیگری هم می‌خواستیم. من مشکل شخصی با هیچ‌کس ندارم و برای منافع تیم و باشگاه بزرگ استقلال وظیفه دارم و دعوا می‌کنم و می‌جنگم که بهترین امکانات را داشته باشیم و بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که همه کنار هواداران لذت ببریم.
نکونام ادامه داد: من مشکل شخصی با هیچ‌کس ندارم اما در کارم با هر تیمی کار کنم وظیفه دارم از منافع تیمم دفاع کنم. تمام این صحبت‌های من به جذب بازیکن ختم می‌شود. با این شرایط که لیگ فرسایشی است ما باید بتوانیم بازیکنان را سر حال و روی فرم نگه داریم. مصدومیت‌ها وجود دارد و قطعا این شرایط سخت است اما در آخرین جلسه که داشتیم بازیکنانی که قرار بود از لیست کنار بگذاریم را گفتیم برگردند چون تصمیم بر این شد که تمام بازیکنان پارسال را نگه داریم و بازیکن جدید نگیریم. اگر هوادار، تیمی در حد قهرمانی می‌خواهد باشگاه باید بازیکن جذب کند اما در جلسه صحبت کردیم که با همین نفرات ادامه دهیم و نمی‌توانیم بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم. در بازی اول آرمان رمضانی با دو جلسه تمرین برای ما بازی کرد. همین تیم برای من بهترین تیم است. به بازیکنان هم گفته‌ام و آنها قول دادند و من هم قول می‌دهم که با همه توان تلاش کنیم.
ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.