تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 43854

«پاداش پای سکوی» مدال‌آوران پاراآسیایی، ۲ دی واریز می‌شود

«پاداش پای سکوی» مدال‌آوران پاراآسیایی، ۲ دی واریز می‌شود

به گزارش ایسنا، پاداش پای سکو مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بعد از ۲ ماه وقفه روز شنبه ۲ دی به صورت دلاری از سوی کمیته ملی پارالمپیک واریز می‌شود. کمال جوانمرد دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: روز شنبه دوم دی مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با مراجعه

به گزارش ایسنا، پاداش پای سکو مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بعد از ۲ ماه وقفه روز شنبه ۲ دی به صورت دلاری از سوی کمیته ملی پارالمپیک واریز می‌شود.
کمال جوانمرد دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با اعلام این خبر گفت: روز شنبه دوم دی مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با مراجعه به کمیته ملی پارالمپیک پاداش خود را به صورت دلاری (۱۰ هزار دلار طلا، ۵ هزار دلار نقره و ۲ هزار دلار برنز) دریافت کنند.
وی درباره پاداش پای سکوی مربیان و سرمربیان نیز گفت: روز شنبه بعد از این که ورزشکاران پاداش پای سکوی خود را دریافت کردند، بعد از آن پاداش پای سکوی مربیان و سرمربیان نیز واریز خواهد شد.
پاداش پای سکوی مدال آوران در صورتی بعد از ۲ ماه توسط کمیته ملی پارالمپیک واریز می‌شود که به ورزشکارانی که در جریان بازی‌های پاراآسیایی در چند رشته موفق به کسب مدال طلا شده‌اند پاداش آنها به صورت کامل واریز خواهد شد اما ورزشکارانی که به جز طلا در رشته‌های دیگر موفق به کسب نقره و برنز شده باشند پاداش پای سکوی آنها تنها به یک مدال تعلق پیدا می‌کند و به سایر مدال‌های آنها پاداشی اختصاص پیدا نمی‌کند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.