تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 34822

صعود جوان و آذرپیرا به نیمه نهایی و شکست والی زاده مقابل آمریکا در تورنمنت مجارستان

صعود جوان و آذرپیرا به نیمه نهایی و شکست والی زاده مقابل آمریکا در تورنمنت مجارستان

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ مجارستان، احمد محمدنژاد جوان در ۵۷ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم راهی نیمه‌نهایی شدند اما میلاد والی‌زاده دیگر نماینده ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی تن به شکست داد. در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد محمدنژادجوان پس از استراحت در

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ مجارستان، احمد محمدنژاد جوان در ۵۷ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم راهی نیمه‌نهایی شدند اما میلاد والی‌زاده دیگر نماینده ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی تن به شکست داد.
در وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد محمدنژادجوان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ «زانابازار زاندانبود» دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر موخامد بالگابای از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
میلاد والی زاده دیگر نماینده ایران در این وزن  پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۵ و ضربه فنی هورست لهر دارنده مدال برنز جهان از آلمان را از پیش رو برداشت اما در دور بعد مقابل «زان ری ریچاردز» از آمریکا با نتیجه ۱۷ بر ۶ مغلوب شد. وی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور ۷ کشتی گیر و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، امیرعلی آذرپیرا در گروه اول در دور اول با نتیجه ۵ بر ۳ زاهید والنسیا از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه  ۱۱ بر صفر مقابل میرانی مایسورادزه دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۲ از گرجستان به برتری رسید. آذرپیرا در دور سوم نیز با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر مقابل دنیس شالیوک از اوکراین به برتری رسید و به عنوان نفر نخست گروه راهی مرحله نیمه نهایی شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.