تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 39379

هروی: امروز بهمن همیشگی را ندیدیم/ سجاد فینال المپیک را تکرار می‌کند

هروی: امروز بهمن همیشگی را ندیدیم/ سجاد فینال المپیک را تکرار می‌کند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، شهرام هروی درباره حذف بهمن عسگری گفت: بهمن یکی از بخت‌های ما بود و امیدوار بودیم که مدال بگیرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در کاراته ثانیه‌ها و لحظه‌ها تاثیرگذارند و ورزشکار ما در آخرین دقایق عملکردی را که انتظار داشتیم، نشان نداد. سرمربی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، شهرام هروی درباره حذف بهمن عسگری گفت: بهمن یکی از بخت‌های ما بود و امیدوار بودیم که مدال بگیرد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در کاراته ثانیه‌ها و لحظه‌ها تاثیرگذارند و ورزشکار ما در آخرین دقایق عملکردی را که انتظار داشتیم، نشان نداد.
سرمربی تیم ملی کاراته ایران افزود: متاسفانه حریف اردنی کاراته‌کای ژاپنی را برد و بهمن از دور مسابقات حذف شد. بهمن امروز، بهمن همیشگی نبود و در مسابقه سوم و در لحظات آخر شکست خورد؛ در حالی که شانس مدال طلا بود. شرمندگی برای ما ماند نزد هموطنان عزیزمان.
هروی در پایان گفت: امیدواریم در سه وزن دیگر بچه‌ها این شکست را جبران کنند و سجاد گنج‌زاده با رسیدن به فینال، مسابقه فینال المپیک را تداعی کند. جدا از سجاد در دیگر وزن‌ها نیز شانس مدال داریم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.