تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 23602

بیش از ۸۰ درصد روس‌ها به پوتین اعتماد دارند

بیش از ۸۰ درصد روس‌ها به پوتین اعتماد دارند

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، این نظرسنجی توسط مرکز تحقیقات افکارسنجی “تمام روس‌ها” در بازه زمانی سوم تا نهم اکتبر ۲۰۲۲ و از ۱۶۰۰ شرکت کننده بالای ۱۸ سال انجام شد. در این نظرسنجی همچنین مشخص شد: وقتی از شرکت کنندگان درباره میزان اعتمادشان به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه پرسیده شد،

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، این نظرسنجی توسط مرکز تحقیقات افکارسنجی “تمام روس‌ها” در بازه زمانی سوم تا نهم اکتبر ۲۰۲۲ و از ۱۶۰۰ شرکت کننده بالای ۱۸ سال انجام شد.
در این نظرسنجی همچنین مشخص شد: وقتی از شرکت کنندگان درباره میزان اعتمادشان به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه پرسیده شد، ۸۰.۹ درصد نظر مثبت دادند. همچنین میزان رضایتمندی از عملکرد پوتین نیز ۷۵.۶ درصد اعلام شده است.
در ادامه نظرسنجی مذکور آمده که آمار ارزیابی مثبت از میخائیل میشوستین، نخست وزیر و دولت روسیه روی عدد ۵۰.۸ درصد و ۴۹.۸ درصد است. همچنین میزان اعتماد به نخست وزیر روسیه نیز ۶۲.۴ درصد اعلام شده است.
این شرکت کنندگان همچنین اعتماد خود را به روسای گروه‌های مختلف پارلمانی نیز اعلام کردند، به طوریکه میزان اعتماد به “گنادی زیوگانف”، رهبر حزب کمونیست روسیه روز ۳۴.۷ درصد، “سرگئی میرونف”، رهبر حزب “فقط روسیه – برای حقیقت” ۳۳.۱ درصد، “لئونید اسلاتسکی” رهبر حزب لیبرال دموکراتیک” ۱۸.۳ درصد و “الکسی نچائف”، رهبر حزب “مردم نوین” ۱۱.۹ درصد است.
این نظرسنجی همچنین مشخص کرد که سطح حمایت از حزب روسیه متحد روی عدد ۴۱ درصد است و حمایت‌ها از حزب کمونیست ۱۰.۱ درصد، حزب لیبرال دموکراتیک ۹.۱ درصد، حزب روسیه فقط-برای حقیقت ۵.۳ درصد و برای حزب مردم نوین ۴.۳ درصد اعلام شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.