تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 34643

کنایه عبدی برای دوستان به ظاهر نگران: شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شویم

کنایه عبدی برای دوستان به ظاهر نگران: شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شویم

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان با هدایت حسین عبدی موفق به کسب سهمیه جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال شد و تا چند ماه دیگر باید در این مسابقات که بهترین تیم‌های دنیا در آن حضور دارند، آماده شود. جزو بهترین‌های آسیا بودیم حسین عبدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان با هدایت حسین عبدی موفق به کسب سهمیه جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال شد و تا چند ماه دیگر باید در این مسابقات که بهترین تیم‌های دنیا در آن حضور دارند، آماده شود.
جزو بهترین‌های آسیا بودیم
حسین عبدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی بود و همه مسلح بودند. همه ۱۶ تیم آمده بودند که در جام جهانی شرکت کنند. همه کادر و عواملشان می‌خواستند به چهار تیم صعود کنند و به جام جهانی بروند. چهار تیمی که به جام جهانی رفتند، بهترین تیم‌ها بودند و ما هم جزو آن‌ها بودیم.
با کدام ساختار ژاپن را شکست دهیم؟
او درباره انتقادات نسبت به شکست ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی بیان کرد: هر چقدر بکارید همانقدر درو می‌کنید. مگر آکادمی‌هایمان درست است؟ با کدام ساختار انتظار دارند ژاپن را شکست دهیم؟ چند تا از آکادمی‌های ما مجوز حرفه‌ای دارند؟ ژاپن سال‌های زیادی است که در بحث تیم‌های ملی پایه کار می‌کند. در والیبال و کشتی هم همینطور جلو می‌روند. با برنامه جلو رفتن چنین دستاوردهایی را هم دارد. ما شش ماه پیش همین تیم را شکست داده بودیم و به هر حال در این بازی هم خیلی خوب بازی کردیم. ژاپن بیش از اینکه بخواهد به برد فکر کند، به کنترل بازی فکر می‌کرد و بچه‌های ما نمایش قابل قبولی داشتند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان اضافه کرد: چند گل می‌توانستیم بزنیم اما نزدیم. حتی داور یک پنالتی هم گرفت اما داور خط به داور اطلاعات غلط داد و من به این دلیل خیلی ناراحت شدم. قبل از این‌که خطای هند بازیکن ما اتفاق بی‌افتد، بازیکن ژاپن روی بازیکن ما خطا کرد و داور این مساله را در نظر نگرفت و پنالتی ما را لغو کرد. حتی یک تک به تک خوب و چند ضربه خوب داشتیم. در کل بحث این است که با این امکانات و شرایط توانستیم یکی از بهترین تیم‌های آسیا باشیم. این بسیار باعث افتخار من است که تمام تلاشمان را برای آینده انجام دادیم.
بیشتر بخوانید

آرزوهای بزرگ پسران کوچک ایران
نوجوانان ایران در سید سوم جام جهانی ۲۰۲۳

او ادامه داد: اگر تدارک بهتری داشته باشیم، در جام جهانی می‌توانیم حتی از ژاپن هم خیلی بهتر کار کنیم. کسانی که کارشناس هستند، متوجه خواهند بود تیم ما چه عملکردی داشت اما در بحث‌های عادی هر کسی دوست دارد تیم ملی نتیجه بگیرد و باید نسبت به آن بتوانیم تدارک بهتری ببینیم. تیم‌های دیگر که در این رقابت‌ها حاضر شدند، در هشت ماه گذشته دور دنیا را طی کرده بودند تا آماده شوند و وضعیتشان خیلی بهتر از ما بود. وقتی حمایت بهتری داشته باشید، نتایج بهتری هم کسب می‌کنید. این جزو مولفه‌های کارمان است.

عبدی درباره برنامه‌ریزی فدراسیون برای جام جهانی نوجوانان گفت: دیروز جلسه خیلی خوبی با فدراسیون داشتیم و امیدوارم تمام امکانات لازم را در اختیار ما بگذارند. باید در سه ماه منتهی به جام جهانی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و بازی‌های دوستانه خوب برگزار کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد، نتیجه خوبی خواهیم گرفت. اردو و بازی دوستانه در دستور کار است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.
پیام عبدی برای دوستان به ظاهر نگران
او همچنین گفت: برای دوستان به ظاهر نگران، حتی روزی که گفتم مطمئن باشید به جام جهانی می‌رویم، گفتند کتبا بنویسید. حالا هم می‌گویم اگر تدارک درستی داشته باشیم، حتما یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز جام جهانی خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره کیفیت بازیکنانش در مقایسه با بازیکنان تیم ملی نوجوانان در جام جهانی ۲۰۱۷ گفت: نباید بازیکنان را با هم مقایسه کنیم. نسل‌ها تغییر می‌کنند و آن نسل باتوجه به تغییرات گذشته در جام جهانی به‌هم رسیدند. هر بازیکنی در جایگاه خودش از نظر فردی ممکن است نابغه باشد اما نوع پیشرفت خیلی مهم است. باید ببینیم پیشرفت حاصل می‌شود یا خیر. اگر پیشرفتی صورت نگیرد، یک جای کار قطعا می‌لنگد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.