تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 45046

سیاستمدار فرانسوی نسبت به «خطرات جنگ فراگیر» در منطقه هشدار داد

سیاستمدار فرانسوی نسبت به «خطرات جنگ فراگیر» در منطقه هشدار داد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، ژان لوک ملانشون، رهبر حزب «فرانسه تسلیم‌ناپذیر» پس از حملات آمریکا در یمن، نسبت به «خطرات جنگ فراگیر» در منطقه هشدار داد. به نقل از ب.اف. ام. تی. وی، ملانشون در جمع هواداران خود گفت: «ایالات متحده آمریکا، جهان آنگلوساکسون به یمن ضربه زده است. ما در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، ژان لوک ملانشون، رهبر حزب «فرانسه تسلیم‌ناپذیر» پس از حملات آمریکا در یمن، نسبت به «خطرات جنگ فراگیر» در منطقه هشدار داد.
به نقل از ب.اف. ام. تی. وی، ملانشون در جمع هواداران خود گفت: «ایالات متحده آمریکا، جهان آنگلوساکسون به یمن ضربه زده است. ما در مورد حوثی‌ها، یمن و امارات به آنچه می‌خواهیم فکر می‌کنیم. حقیقت این است که ما به‌تازگی شاهد گسترش جنگ به کشوری دیگر در منطقه‌ای هستیم که خود در تنش شدید است.»
او هشدار می‌دهد: «هیچ‌چیز نشان نمی‌دهد که اوضاع آرام می‌شود. برعکس، خطرات جنگ فراگیر در حال افزایش است.»
پس از حملات بامداد جمعه آمریکا و انگلیس به اهدافی در چهار استان یمن، سنتکام بامداد امروز (شنبه) از حمله دیگری به یک سایت راداری در صنعا خبر داد.
ارتش‌های آمریکا و انگلیس بامداد جمعه چندین حمله هوایی را علیه نقاط مختلف یمن در چهار استان از جمله صنعا، الحدیده، تعز و ذمار صورت دادند.
این حمله پس از آن صورت گرفت که در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، نیروهای مسلح یمن اعلام کرد تمامی کشتی‌هایی را که به نحوی به رژیم صهیونیستی مرتبط هستند، در دریای سرخ هدف قرار خواهد داد و این کار تا توقف جنایات رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان در غزه ادامه دارد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.