تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 47706

پرداخت ۳۵۰۸ کمک هزینه درمان سرطان

پرداخت ۳۵۰۸ کمک هزینه درمان سرطان

به گزارش خبرگزاری مهر، رهام رضائیان مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۲ هزار زوج نابارور در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری معرفی شده‌اند. وی افزود: تا امروز ۳ هزار و ۵۰۸ کمک هزینه درمان به بیماران مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت درمان در

به گزارش خبرگزاری مهر، رهام رضائیان مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۲ هزار زوج نابارور در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری معرفی شده‌اند.
وی افزود: تا امروز ۳ هزار و ۵۰۸ کمک هزینه درمان به بیماران مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت درمان در تهران و استان‌های همجوار البرز، سمنان و قم پرداخت شده است.
رضائیان ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد همچنین یک‌هزار و ۵۳۸ کودک محروم کم‌شنوا و ناشنوا در این استان‌ها برای درمان و کاشت حلزون و خدمات پس از کاشت مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، ۳۶۷ کودک مبتلا به تنبلی چشم در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم کمک‌هزینه خرید عینک دریافت کرده‌اند.
رضائیان از مناسب‌سازی منزل ۱۶۶ معلول در تهران و استان‌های هم‌جوار خبر داد و افزود: همچنین در قالب پویش «مثبت حرکت» انواع تجهیزات توانبخشی از جمله ویلچر، واکر، تشک مواج، عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان، تشک و ویلچر به یک‌هزار و ۳۰ نفر از معلولان چهار استان تهران، البرز، سمنان و قم اهدا شده است.
وی با تاکید بر تمرکز ویژه بنیاد ۱۵ خرداد بر موضوع جوانی جمعیت و خانواده، ادامه داد: تا امروز ۲ هزار و ۷۲۶ بسته لبخند مادری شامل اقلام ضروری و مورد نیاز نوزادان تا یک‌سالگی، کارت هدیه برای مادر به ازای هر فرزند و ۶ ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال گذشته تاکنون صاحب فرزند چند قلو شده‌اند، در تهران و استان‌های همجوار توزیع شده است.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: همچنین با هدف حمایت از فرزندآوری، ۳ هزار و ۹۲ خانواده دارای بیش از سه فرزند که جزو جامعه هدف طرح «ایرانِ جوان» محسوب می‌شوند و از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزند سوم شده‌اند، ضمن دریافت کارت هدیه به ازای هر فرزند، برای تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک عامل معرفی شده‌اند.
وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه عمران اجتماعی نیز توضیح داد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۱۵۸ باب مدرسه با ۷۴۱ کلاس درس را در استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم به بهره‌برداری رسانده است.
رضائیان ادامه داد: ۱۸ خانه بهداشت نیز در مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان‌ها احداث شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.