تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 48974

ترافیک روان در هراز و فیروزکوه/ چالوس نیمه سنگین/ پیش‌بینی موج برگشت مسافران به شهرهای خود

ترافیک روان در هراز و فیروزکوه/ چالوس نیمه سنگین/ پیش‌بینی موج برگشت مسافران به شهرهای خود

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور  با بیان اینکه افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود پیش‌بینی می‌شود، گفت: پیش بینی اجرای طرح یک طرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب وجود دارد. وی در مورد

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور  با بیان اینکه افزایش سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود پیش‌بینی می‌شود، گفت: پیش بینی اجرای طرح یک طرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.
وی در مورد وضعیت تردد در جاده ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷تا شهرستانک  و محدوده تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا گزارش شده است.
شیرانی با بیان اینکه  تردد روان در محور های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت رفت و برگشت گزارش شده است، گفت:  ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا در مورد آخرین وضعیت جوی نیز گفت:  بارش باران در برخی از محورهای استان های کردستان، کرمان و فارس گزارش شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.