تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
کد خبر : 42882

حماس: هدف دشمن از شایعه‌پراکنی، تخریب وجهه مقاومت است

حماس: هدف دشمن از شایعه‌پراکنی، تخریب وجهه مقاومت است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که همسویی برخی رسانه‌های غربی با دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی‌های اشغالگران اسرائیلی علیه مقاومت را شدیدا محکوم می‌کند. در ادامه بیانیه آمده است: هدف از این شایعه‌های بی‌اساس تخریب وجهه مقاومت فلسطین است که آخرین نمونه آن نسبت دادن اتهام

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که همسویی برخی رسانه‌های غربی با دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی‌های اشغالگران اسرائیلی علیه مقاومت را شدیدا محکوم می‌کند.
در ادامه بیانیه آمده است: هدف از این شایعه‌های بی‌اساس تخریب وجهه مقاومت فلسطین است که آخرین نمونه آن نسبت دادن اتهام بی‌اساس تجاوز جنسی به اسرائیلی‌ها در جریان نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر به نیروهای مقاومت بود.
در ادامه این بیانیه آمده است که این شایعه‌پراکنی‌ها بخشی از دروغ‌سازی ماشین تبلیغاتی دشمن است که کذب ادعاهای آن به ویژه ادعای سر بریدن کودکان و هدف قرار دادن صهیونیست‌ها در جشنواره موسیقی رعیم و یا استفاده از بیمارستان شفا برای اهداف نظامی کاملا ثابت شده است.
حماس تأکید کرد که رژیم جنایتکار سعی دارد تا با شایعه‌پراکنی علیه مقاومت، بر تعامل و رفتار انسانی و اخلاقی آن با اسرای اسرائیلی که جهانیان شاهد آن بودند و شماری از این اسرا هم پس از آزادی به آن اذعان کردند، سرپوش بگذارد.
این جنبش از تمامی رسانه‌ها دعوت کرد در دام دروغ‌پردازی‌های هدفمند و مغرضانه اشغالگران اسرائیلی گرفتار نشوند و برای حمایت از حقیقت و احترام به قداست رسالت رسانه‌ای، در مورد هر موضوعی تحقیق کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.