تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 44149

سرمربی‌گری محسنی‌نیا در کشتی پهلوانی تهران/ آب و برق زورخانه‌ها رایگان شد

سرمربی‌گری محسنی‌نیا در کشتی پهلوانی تهران/ آب و برق زورخانه‌ها رایگان شد

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی مهنـدس امیـر عــرب رئیس هیئت ورزشهای زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان تهران آقای کاظم محسنی‌نیا بعنوان سرمربی تیمهای منتخب کشتی پهلوانی هیئت تهران منصوب شد و حکم ایشان به نامبرده اعطاء گردید. لازم به ذکر است چندین دوره قهرمانی کشتی پهلوانی کشور و مربیگری تیمهای منتخب استان در

به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی مهنـدس امیـر عــرب رئیس هیئت ورزشهای زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان تهران آقای کاظم محسنی‌نیا بعنوان سرمربی تیمهای منتخب کشتی پهلوانی هیئت تهران منصوب شد و حکم ایشان به نامبرده اعطاء گردید.
لازم به ذکر است چندین دوره قهرمانی کشتی پهلوانی کشور و مربیگری تیمهای منتخب استان در رزومه وی به چشم میخورد. 
آب و برق زورخانه‌ها رایگان شد
به گزارش ایسنا، با پیگیری‌های فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و وزارت ورزش و جوانان، بخشنامه معافیت کلیه زورخانه‌ها (اعم از دولتی و خصوصی) از پرداخت هزینه آب و برق مصرفی توسط وزارت نیرو به زیرمجموعه‌های خود ابلاغ شد.
بر همین اساس لیست زورخانه‌هایی که قبلاً توسط هیات‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان‌ها به فدراسیون ارسال شده است در این مرحله شامل این معافیت از تاریخ یکم مهر ۱۴۰۲ به بعد می‌شوند.
این معافیت فقط مخصوص محیط زورخانه‌هاست و شامل دیگر اماکن مانند اماکن تجاری (مغازه)، سالن بدنسازی و … که زیر مجموعه زورخانه بوده نمی‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.