تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 37149

جمع آوری حصار کارگاهی پیرامون مجلس و تعریض معابر آن

جمع آوری حصار کارگاهی پیرامون مجلس و تعریض معابر آن

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ در دیدار با ظهوری‌منش، مدیرکل عمرانی و پشتیبانی و موسوی‌فر، مدیر طرح توسعه مجلس شورای اسلامی در حوزه تعریف پروژه‌های عمرانی و ترافیکی حول مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی پرداختند. انارکی محمدی در این دیدار درباره جمع‌آوری حصار کارگاهی ضلع

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، انارکی محمدی، شهردار منطقه ۱۲ در دیدار با ظهوری‌منش، مدیرکل عمرانی و پشتیبانی و موسوی‌فر، مدیر طرح توسعه مجلس شورای اسلامی در حوزه تعریف پروژه‌های عمرانی و ترافیکی حول مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی پرداختند.
انارکی محمدی در این دیدار درباره جمع‌آوری حصار کارگاهی ضلع جنوب و شرق ساختمان مجلس گفت‌وگو کرده و مقرر شد در یک بازه زمانی مشخص این امر به نتیجه برسد.
وی همچنین از تعریض کامل خیابان‌های ضلع شرقی و جنوبی پیرامون ساختمان مجلس خبر داد و گفت: این پروژه با هدف کاهش بار تراقیک موجود در این خیابان‌ها به انجام خواهد رسید.
شهردار منطقه ۱۲ با تأکید بر تداوم جلسات حوزه عمران و ترافیک با مدیران ارشد مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این جلسات تا اجرای کامل توافقات، طی هفته جاری در کارگروهی فنی ادامه خواهد داشت؛ چراکه بدون شک اجرای کامل این اقدامات در وضعیت این محدوده بسیار اثرگذار خواهد بود و نتایج آن برای شهروندان ملموس‌تر و رضایت‌بخش  خواهد شد.
مدیرکل عمرانی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از تعامل سازنده به‌وجودآمده مجلس با مدیران شهری در این دوره، ابراز امیدواری کرد: با ارتباط مؤثر و فنی در این سطح، ان‌شاالله موقعیت مجلس شورای اسلامی به عنوان بنایی تاریخی و ارزشمند در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.
بر اساس گزارش سایت شهر، ساختمان مجلس شورای اسلامی در نزدیکی میدان بهارستان تهران قرار دارد و محل برگزاری جلسات و نشست‌های مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.