تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
کد خبر : 23280

خرید فرش دستباف گل ابریشم هزار شانه

خرید فرش دستباف گل ابریشم هزار شانه

خرید فرش دستباف گل ابریشم هزار شانه فرش گل ابریشم در واقع نوعی از فرش است که دور حاشیه ها و نقشهای آن از پشم نیست و به جای پرز پشمی دارای پرز ابریشمی هستند و به همین دلیل این نوع فرش همانند فرش ابریشمی بسیار جذاب و زیبا می باشد، البته چله این نوع فرشها نیز

خرید فرش دستباف گل ابریشم هزار شانه

فرش گل ابریشم در واقع نوعی از فرش است که دور حاشیه ها و نقشهای آن از پشم نیست و به جای پرز پشمی دارای پرز ابریشمی هستند و به همین دلیل این نوع فرش همانند فرش ابریشمی بسیار جذاب و زیبا می باشد، البته چله این نوع فرشها نیز معمولا از ابریشم است، که در هر صورت نسبت به فرشهای معمولی زیباتر و شیک تر هستند.

طرحهای زیبا و کیفیت بالا از ویژگیهای خوب یک فرش مناسب می باشد و به همین دلیل تولید کنندگان در تلاش هستند تا با تولید گل ابریشم جدید این موارد را رعایت کنند و محصولاتی را تولید کنند که بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرند در ادامه مقاله شرکت آراد برندینگ ما بیشتر در خصوص انواع این فرش ها و ویژگی هایشان برای شما صحبت خواهیم کرد بنابراین از شما می خواهیم در ادامه با ما همراه باشید.

این نوع فرش فاقد پرز دهی می باشد و از پشم طبیعی که از سالم ترین الیاف می باشد در تولید آن استفاده شده است، از ویژگیهای این محصول ضد حساسیت بودن آن است که به سبب جنس خوب و عدم پرز دهی باعث ایجاد حساسیت نمی شود.

انواع این محصول با کاربرد بهترین نوع پشم و ابریشم تولید می شود و برای تولید آنها نهایت دقت و هنر به کار گرفته می شود تا محصولی تولید شود که مورد پسند همگان قرار گیرد، این نوع فرش در سایزهای مختلفی تولید می شود و همچنین طرحهای متنوع و جذابی دارد.

خرید فرش گل ابریشم

متریالی که در فرآیند ساخت و عرضه هر گونه فرش به کار برده می شود از عومل تعیین کننده قیمت آن محصول می باشد که به عنوان مثال فرش دستباف به دلیل به کارگیری الیافی از قبیل نخ پنبه، ابریشم، کرک و غیره معمولا از قیمت بالاتری نسبت به فرشهای ماشینی برخوردار هستند.

توجه داشته باشید که هنگام خرید فرش گل ابریشم از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری نمایید زیرا امروزه افراد سودجوی زیادی با به کارگیری ابریشم مصنوعی به جای طبیعی اقدام به ساخت این گونه فرشها کرده و اشخاص از روی ناآگاهی اقدام به خرید یک فرش تقلبی می کنند.

در کل هنر و صنعت قالی بافی چیزی است که قابل مقایسه با هنرهای دیگر نیست زیرا که هنر قالی بافی صرفاً جنبه زیبایی شناسی ندارد، بلکه یک وسیله کاربردی بوده و از لوازم ضروری هر خانه و منازل شخصی محسوب می شود.

معمولا اگر مایعات یا آلودگیهایی روی فرش بریزد می تواند لکه بگیرد، اگرچه مقاومت لکه بر اساس موادی که روی آن می ریزد متفاوت است اما در هر حالتی چون فرشها سنگین هستند تمیز کردن آن کمی دشوار بوده و همین امر سبب شده تا نکات و ترفندهای زیادی برای تمیز نمودن آن ابداع شود.

فرش دستباف هزار شانه

مجموعه ی ما سالیان سال است که در تولید فرش ابریشمی هزار شانه و روفرشی ابریشم فعالیت می کند و توانسته است در ایران تولید خود را به بالاترین حد ممکن برساند علاوه بر تولید در داخل کشور، مجموعه ما توانسته است این محصول را به سایر نقاط دنیا نیز صادر نماید و محصولات خود را به صورت جهانی عرضه کند.

شما عزیزان می توانید برای خرید فرش دستباف هزار شانه به دو روش اقدام کنید یکی از روشها شامل روش حضوری می باشد به این صورت که خریدار به مراکز فروش معتبر مراجعه می کند و خرید خود را انجام می دهد روش دوم که شامل خرید غیر حضوری می باشد به این صورت است که شما عزیزان به سایت ما مراجعه می کنید و محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و فرآیند خرید را کامل می کنید و ما در کمترین زمان ممکن محصول خریداری شده توسط شما را به دستتان می رسانیم.

با توجه به موارد فوق قطعا تا به حال متوجه شده اید که چرا این محصول در بین افراد جامعه آنقدر پر طرفدار است و فروش بالایی نیز دارد بنابراین به هیچ وجه برای خرید آن شک نکنید و خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

لازم به ذکر است بدانید که امروزه خرید غیر حضوری نسبت به خرید حضوری بسیار رایج تر است و سبب می شود تا شما عزیزان در وقتتان صرفه جویی کنید و در کمترین زمان ممکن بتوانید محصول خود را خریداری نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.