تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 18332

تداوم تمرینات ساره جوانمردی برای کسب سهمیه قهرمانی جهان

تداوم تمرینات ساره جوانمردی برای کسب سهمیه قهرمانی جهان

زینب علی اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ساره جوانمردی برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت که به عنوان مربی اختصاصی ساره جوانمردی کار را با او در آزادی شروع کردم، وی تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کرد و شرایطش بد نبود. در حال حاضر نیز

زینب علی اکبری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ساره جوانمردی برای شرکت در جام جهانی کره جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت که به عنوان مربی اختصاصی ساره جوانمردی کار را با او در آزادی شروع کردم، وی تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کرد و شرایطش بد نبود. در حال حاضر نیز در مراحل مقدماتی آماده سازی خود در تپانچه بادی 10 متر است تا کم کم به اوج آمادگی برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت او در تپانچه 50 متر بادی چگونه است، گفت: جوانمردی به دلیل آسیب دیدگی جزئی و سنگین بودن این ماده، فعلا فعالیتی در این رشته ندارد و تمرکزش را بیشتر معطوف تپانچه 10 متر بادی قرار داده تا در مسابقات کره جنوبی که اواخر مرداد برگزار می‌شود، عملکرد موفقی داشته باشد.

مربی اختصاصی ساره جوانمردی پیرامون این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال او در جام جهانی کره جنوبی دارید، خاطرنشان کرد: تلاش ساره در این مسابقات کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان العین امارات است که آبان ماه برگزار می‌شود، در این مسابقات سهمیه پارالمپیک 2024 پاریس توزیع خواهد شد که هدف حضور پرقدرت جوانمردی در جهانی امارات است. همزمان با آماده سازی او از نظر فنی از بعد روانی نیز با او کار می‌کنم و فعلا ضرورتی برای حضور روانشناس در کنار ساره جوانمردی احساس نمی‌شود.

وی پیرامون این پرسش که چقدر از روند تمرینات او راضی هستید، تصریح کرد: ساره چون مدت زیادی از تمرینات دور بود زمان می‌برد تا به اوج آمادگی برسد، البته در حال حاضر روند تمرینات او راضی کننده و رو به رشد است.

علی اکبری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات مشکل خاصی دارید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: او مشکل خاصی از نظر تجهیزات ندارد، البته اگر مشکلی هم وجود داشته باشد از سوی کمیته ملی پارالمپیک مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.