تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 34884

ماجرای نذر پرستاران برای خدمت در اورژانس بیمارستان

ماجرای نذر پرستاران برای خدمت در اورژانس بیمارستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیمین رنجبران، درباره خدمات ارائه شده در اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) که در حال حاضر به کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) انتقال‌یافته است، تنها مرکزی است که به بیمارانی که همزمان دارای چندین بیماری مختلف هستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد و

به گزارش خبرگزاری مهر، سیمین رنجبران، درباره خدمات ارائه شده در اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) گفت: اورژانس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) که در حال حاضر به کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) انتقال‌یافته است، تنها مرکزی است که به بیمارانی که همزمان دارای چندین بیماری مختلف هستند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد و دست رد به سینه هیچ بیماری نمی‌زند.
وی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر درمان در این مرکز، خدمات آنها را شایسته قدردانی دانست و افزود: اورژانس جدید بیمارستان در مقایسه با اورژانس سابق چه از لحاظ فضای فیزیکی و چه از لحاظ زیبایی محیط و وجود تهویه مناسب تغییرات بسیار اساسی داشته و تجربه به ما ثابت کرده هر چقدر کادر درمان در فضای بهتری کار کنند، رضایت خود و بیمارانشان بیشتر می‌شود.
رنجبران ادامه داد: یکی از امکانات مهم اورژانس کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، تجمیع همه وسایل رفاهی در یک اتاق است که حریم و پوشش مناسبی را برای بیماران به همراه دارد.
وی، ساخت بیمارستان به شکل عمودی را در سرعت انتقال بیماران از یک بخش به بخش دیگر مؤثر خواند و گفت: ویژگی دیگر این است که باند هلی کوپتر را روی سقف بیمارستان قرار داده‌اند که امکان خدمت رسانی بهتر را فراهم می‌آورد و امیدواریم با افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت محقق شود.
رنجبران با اشاره به اینکه بسیاری از پرستاران نذر می‌کنند که در اورژانس خدمت کنند، افزود: من نیز سه بیمار بدحال داشتم و برای شفای آنان نذر کرده بودم در اورژانس خدمت کنم که با لطف خدا نذرم قبول شد و بیمارانم شفا گرفتند.
وی گفت: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) در گذشته ظرفیت ۵۰ بیمار را داشت که در حال حاضر به ظرفیت بیش از ۱۱۰ بیمار در شبانه‌روز رسیده است؛ همچنین نوع مراجعان به این مرکز اغلب در سطح یک و دو و بیماران پیچیده‌ای هستند که درمان سخت‌تری دارند.
مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه دفتر پرستاری دانشگاه در تمامی شرایط نیروی مورد نیاز این مرکز را پشتیبانی می‌کند، افزود: در صدد تأمین نیروهای بیشتری در حوزه پرستاری هستیم که با ورود آنها افزایش رضایتمندی بیماران و همکاران را خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.