تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 45351

ساخت ۱۵ هزار تخت خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی

ساخت ۱۵ هزار تخت خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، بهروز رحیمی افزود: وزارت بهداشت برای تکمیل کادر پرسنلی خود ۷۵ هزار نقطه، محل به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که با استخدام ۲۵ هزار نیرو موافقت شد. وی ادامه داد: با تأمین منابع و برگزاری آزمون استخدامی، استخدام این ۲۵ هزار نفر در مرحله

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، بهروز رحیمی افزود: وزارت بهداشت برای تکمیل کادر پرسنلی خود ۷۵ هزار نقطه، محل به سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که با استخدام ۲۵ هزار نیرو موافقت شد.
وی ادامه داد: با تأمین منابع و برگزاری آزمون استخدامی، استخدام این ۲۵ هزار نفر در مرحله مصاحبه از پذیرفته شدگان قرار دارد و تا چند هفته دیگر نهایی می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اعلام این که به دنبال دریافت مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر نیروی دیگر برای نظام سلامت کشور هستیم، گفت: امیدواریم دریافت مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر دیگر نیز تا آخر سال نهایی شود.
رحیمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سیاست اصلی وزارت بهداشت اتمام پروژه های نیمه تمام خوابگاهی است و ۱۵ هزار تخت خوابگاهی و بیش از هزار واحد خوابگاه متاهلی نیز در کشور در دست ساخت است.
وی یادآور شد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بخش زیادی از پروژه های خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی کشور را با اولویت خوابگاه های متاهلی به پایان برسانیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.