تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 38177

رکورد رویایی فوتبال ژاپن؛ ۱۸ گل در ۴ بازی

رکورد رویایی فوتبال ژاپن؛ ۱۸ گل در ۴ بازی

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از جام جهانی قطر که توسط کرواسی آن هم از روی نقطه پنالتی حذف شد، عملکرد خوبی ارائه داده است. شاگردان هاجیمه موریاسو باید چند ماه دیگر در قطر در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشند. سامورایی‌ها دوره قبل نایب قهرمان شدند و این بار با بازیکنان

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از جام جهانی قطر که توسط کرواسی آن هم از روی نقطه پنالتی حذف شد، عملکرد خوبی ارائه داده است. شاگردان هاجیمه موریاسو باید چند ماه دیگر در قطر در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشند. سامورایی‌ها دوره قبل نایب قهرمان شدند و این بار با بازیکنان لژیونر زیاد که در تیم‌ها و لیگ‌های بزرگی هستند قطعا به چیزی کمتر از قهرمانی فکر نخواهند کرد.
تیم ملی فوتبال ژاپن سه‌شنبه در شهر خنک بلژیک به مصاف تیم ملی فوتبال ترکیه رفت و به برتری ۴ بر ۲ رسید. در این مسابقه برای ژاپن آتسوکی ایتو، کیتو ناکامورا (۲ گل) و جونیا ایتو گلزنی کردند.
به این ترتیب تیم ملی ژاپن در ۴ بازی اخیرش موفق شده ۱۸ گل به ثمر برساند و تنها ۳ گل دریافت کرده است.
هاجیمه موریاسوی ۵۴ ساله وظیفه هدایت سامورایی‌ها را به جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد داشت که به میزبانی مشترک ایالات متحده، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود. او همچنین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نیز روی نیمکت ژاپن خواهد بود. به این ترتیب موریاسو به نخستین سرمربی در تاریخ فوتبال ژاپن تبدیل شد که بعد از جام جهانی به کار خود روی نیمکت سامورایی‌ها ادامه می‌دهد.
ژاپن در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه سختی قرار گرفت ولی توانست به عنوان تیم نخست گروه راهی دور بعدی رقابت‌ها شود. سامورایی‌ها در یک هشتم نهایی هم عملکرد خوبی برابر کرواسی داشتند اما درخشش سنگربان جوان کروات‌ها باعث شد آنها در ضربات پنالتی شکست بخورند و از دور رقابت‌ها حذف شوند.
نتایج ژاپن  در ۴ دیدار اخیر
ژاپن ۶ – السالوادور ۰
ژاپن ۴ – پرو ۱
ژاپن ۴ – آلمان ۱
ژاپن ۴ – ترکیه ۲
کائورو میتوما وینگر برایتون به همراه دایچی کامادا از لاتزیو، ریتسو دوان از فرایبورگ و تاکفوسا کوبو از رئال سوسیداد مهمترین ستاره‌های ژاپن هستند. 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.