تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 17318

راهیابی ۴ آزادکار ناشنوا به فینال المپیک برزیل

راهیابی ۴ آزادکار ناشنوا به فینال المپیک برزیل

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، هفت آزادکار ایران در نخستین روز مسابقات کشتی آزاد بازیهای المپیک ناشنوایان به روی تشک رفتند. چهار کشتی گیر در فینال محمد سیاوشی در وزن ۵۷ کیلوگرم که در دور نخست کشتی‌گیر ارمنستانی را با نتیجه ۱۰ بر ۰ و با ضربه فنی شکست داده بود، در دور

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، هفت آزادکار ایران در نخستین روز مسابقات کشتی آزاد بازیهای المپیک ناشنوایان به روی تشک رفتند.

چهار کشتی گیر در فینال

محمد سیاوشی در وزن ۵۷ کیلوگرم که در دور نخست کشتی‌گیر ارمنستانی را با نتیجه ۱۰ بر ۰ و با ضربه فنی شکست داده بود، در دور دوم با شکست دادن کشتی‌گیر هندی با نتیجه ۱۳ بر ۴ راهی فینال شد. او در فینال با حریفی از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

حمیدرضا کنعانی در وزن ۸۶ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، در دور دوم مقابل کشتی گیر هند پس از تساوی ۱-۱ با توجه به کسب امتیاز آخر به پیروزی رسید. او در مرحله بعد حریفی از ارمنستان را با نتیجه ۹ بر ۴ شکست داد و در ادامه کشتی گیر ترکیه ای را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی فینال شد.

محمدرسول قمرپور در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست، در دور دوم کشتی گیر قزاقستانی را با ضربه فنی برد، سپس کشتی گیر آمریکایی را با نتیجه ۱۰ بر ۰ و با ضربه فنی شکست داد.

علی شکیبازاده در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور نخست مقابل کشتی گیر قزاقستان با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شد و با غیبت کشتی گیر آمریکایی برنده اعلام شد. او در مرحله بعدی با نتیجه ۷ بر ۱ حریف ترک را مغلوب کرد و راهی فینال شد. شکیبازاده در فینال با کشتی گیری از قزاقستان روبه‌رو می شود.

تلاش برای کسب مدال برنز

کیوان رستم آبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم پس از استراحت، حریف کامرونی را با نتیجه ۱۰ بر ۰ (ضربه فنی) شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ مغلوب حریفی از مغولستان شد و باید در جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز تلاش کند.

فرود حجتی در وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی گیران آمریکا و ارمنستان را با ضربه فنی (۱۰ بر ۰) مغلوب کرد. او در دور سوم مقابل نماینده مغولستان در حالیکه ۹ بر ۱ پیش بود، قبل از پایان وقت اضافه اول حریفش را با ضربه فنی مغلوب کرد. حجتی در مسابقه چهارم مقابل حریفی از قزاقستان با حساب ۱۰ بر ۰ (ضربه فنی) مغلوب شد. وی برای کسب مدال برنز در جدول شانس مجدد مسابقه می‌دهد.

مصدومیت مانع حضور دو کشتی گیر

حسین نوری در وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل کشتی گیر ترک با نتیجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد. او در این مسابقه با آسیب دیدگی دنده راهی بیمارستان شد و ادامه مسابقات را از دست داد.

محسن منوچهر هم در وزن ۹۲ کیلوگرم به علت آسیب دیدگی در تمرینات از شرکت در مسابقات انصراف داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.