تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 13236

بازیکن فنرباغچه: معروف آمد و فضای خوبی را به تیم اضافه کرد/ با این تیم دنبال جام هستیم

بازیکن فنرباغچه: معروف آمد و فضای خوبی را به تیم اضافه کرد/ با این تیم دنبال جام هستیم

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ والیبال ترکیه برگزار شد که در مهم‌ترین رقابت‌ها، تیم والیبال فنرباغچه با حضور سعید معروف، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران مقابل گالاتاسرای قرار گرفت و به پیروزی ارزشمند ۳ بر یک دست یافت. این بازی در ۴ ست به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۳۰ بر ۲۸،

به گزارش ایسنا، هفته نوزدهم لیگ والیبال ترکیه برگزار شد که در مهم‌ترین رقابت‌ها، تیم والیبال فنرباغچه با حضور سعید معروف، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران مقابل گالاتاسرای قرار گرفت و به پیروزی ارزشمند ۳ بر یک دست یافت.

این بازی در ۴ ست به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۳۰ بر ۲۸، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۲ به سود یاران معروف به پایان رسید.

دانیل کاستلانی، سرمربی آرژانتینی تیم والیبال فنرباغچه پس از این پیروزی گفت: نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. ما هم می‌دانستیم که این بازی سخت و تحت فشار است. با این که هیجان داشتیم اما باید بگویم که از نتیجه راضی هستیم.

امره باتور، هم تیمی سعید معروف و سید محمد موسوی درباره این رقابت به رسانه رسمی باشگاه گفت: بازی‌های داربی همیشه مسابقاتی هستند که در آن روحیه، انگیزه و آدرنالین بالاست. فکر می‌کنم ما خیلی آماده هستیم. به تیم برای برد تبریک می‌گویم. ما امروز میزبان نبودیم و این پیروزی یک هدیه به هواداران‌مان است. ما می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم. معروف آمد و فضای خوبی به تیم اضافه کرد. می‌خواهیم با فنرباغچه جام ببریم. امیدوارم همه چیز آن طور که ما می‌خواهیم پیش رود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.