تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 42907

رئیس هیات والیبال اردکان محروم شد

رئیس هیات والیبال اردکان محروم شد

تیم های پیکان تهران و ایفاسرام اردکان در چارچوب برگزاری هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران چهارشنبه هفته گذشته (هشتم آذر) در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برتری تیم پیکان به پایان رسید. در این دیدار «محمد پروانه» سرپرست هیات والیبال اردکان

تیم های پیکان تهران و ایفاسرام اردکان در چارچوب برگزاری هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران چهارشنبه هفته گذشته (هشتم آذر) در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با برتری تیم پیکان به پایان رسید.
در این دیدار «محمد پروانه» سرپرست هیات والیبال اردکان پس از اعتراض نیمکت پیکان و داور مسابقه به سمت آن‌ها رفته و با برخورد با آنالیزور باشگاه پیکان موجب بروز حرکت غیرورزشی و اختلال در روند مسابقه گردید.
 پی همین موضوع کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز گذشته «۱۳ آذر ماه» نشست خود را برای رسیدگی به بروز رفتار غیرمتعارف رئیس هیات والیبال اردکان تشکیل داد.
در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون که با حضور تمامی اعضا برگزار شد، براساس گزارش ناظر و فیلم بازی، «محمد پروانه» به دو جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقات لیگ برتر در شهر اردکان محکوم شد.
رای کمیته انضباطی به این شرح است:
براساس گزارش ناظر و فیلم بازی، آقای محمد پروانه سرپرست هیات والیبال اردکان پس از اعتراض نیمکت پیکان به داور مسابقه به سمت آن‌ها رفته و با برخورد با آنالیزور باشگاه پیکان آقای محمدامین شاکری موجب بروز حرکت غیرورزشی و اختلال در روند مسابقه گردید.
هم چنین با وجود دعوت قبلی، نامبرده در جلسه کمیته انضباطی حاضر نگردیده و لایحه‌ای به شماره ۸۲۹ مورخ ۱۳ آذر ارسال نموده که قرائت شد.
با اعلام ختم رسیدگی اعضای کمیته انضباطی پس از بحث و بررسی موضوع به مشورت پرداختند و به شرح آتی مبادرت به انشاء رای به شرح زیر کردند:
بر این اساس «محمد پروانه» سرپرست هیات والیبال شهرستان اردکان به دو جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقات لیگ برتر در شهر اردکان محکوم شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال رای صادره قطعی است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.