تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 36768

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امدادگران هلال‌احمر افتخار نظام هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: امدادگران هلال‌احمر افتخار نظام هستند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمد مهدی اسماعیلی در مراسم بدرقه امدادگران هلال احمر عازم عراق و مسیرهای راهپیمایی اربعین که صبح پنجشنبه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد؛ ضمن قدردانی از رئیس جمعیت هلال احمر و همکارانش، عضویت ۲ میلیون و ۷۰۰

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمد مهدی اسماعیلی در مراسم بدرقه امدادگران هلال احمر عازم عراق و مسیرهای راهپیمایی اربعین که صبح پنجشنبه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد؛ ضمن قدردانی از رئیس جمعیت هلال احمر و همکارانش، عضویت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب در هلال احمر ایران را افتخار جمهوری اسلامی و نظام دانست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هرجا اتفاقی می‌افتد، هلال احمر به عنوان اولین دستگاه در میدان حاضر می‌شود و این خدمت‌گذاری با اتکا به داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت، ممکن شده‌است.
اسماعیلی راهپیمایی اربعین را حماسه‌ای خودجوش و مردمی دانست و گفت: ما مفتخریم که مراسم بزرگ اربعین را مردم برگزار می‌کنند. وظیفه دولت تنها تسهیل‌گری و پشتیبانی است و هلال احمر هم به عنوان نهادی مردم از خود مردم برای خدمت به زائران حسینی کمک می‌گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌گفت: در راهپیمایی اربعین نه فقط شیعیان، بلکه برادران اهل سنت و پیروان ادیان آسمانی غیر از اسلام نیز، در این جاده عاشقی به حرکت در می‌آیند.
گفتنی‌است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌به درخواست رئیس جمعیت هلال احمر فرمان آغاز رژه خودروهای امدادی و آمبولانس‌های هلال احمر را قرائت کرد. این خودروها پس از عبور از مقابل جایگاه، عازم مرزهای غربی کشور و ورود به خاک عراق شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.