تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 43582

رکورد تماشاگران سوری‌ها در بسکتبال غرب آسیا

رکورد تماشاگران سوری‌ها در بسکتبال غرب آسیا

به گزارش ایسنا،‌ در جریان بازی تیم‌های بسکتبال الاتحاد اهلی سوریه با ساجس لبنان که به میزبانی نماینده سوریه در سالن الحمدانیه برگزار شد، هواداران سوری یک رکورد بی‌نظیر را به ثبت رساندند. شاگردان «صفویان فرجانی» در حالی سومین بازی خود از این رقابت‌ها را مقابل ساجس لبنان، واگذار کردند که هواداران این تیم رکورد

به گزارش ایسنا،‌ در جریان بازی تیم‌های بسکتبال الاتحاد اهلی سوریه با ساجس لبنان که به میزبانی نماینده سوریه در سالن الحمدانیه برگزار شد، هواداران سوری یک رکورد بی‌نظیر را به ثبت رساندند.
شاگردان «صفویان فرجانی» در حالی سومین بازی خود از این رقابت‌ها را مقابل ساجس لبنان، واگذار کردند که هواداران این تیم رکورد حضور ۱۳ هزار تماشاچی در یک بازی خانگی از سوپر لیگ غرب آسیا را شکستند.

این رکورد در حالی به ثبت رسید که پیش از این، هواداران همین تیم الاتحاد اهلی سوریه، با حضور ۱۱ هزار نفری در سالن «الفیها»، رکوددار حضور تماشاگر در یک بازی خانگی این رقابت‌ها بودند.
در حال حاضر تیم الاتحاد اهلی سوریه با دو باخت (مقابل شهرداری گرگان و ساجس لبنان) و کسب یک برد (مقابل النفت عراق)، با ۴ امتیاز در رتبه سوم گروه A این قابت‌ها قرار دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.