تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 37948

روزهای خوب در انتظار “فیتنس چلنج” زنان خوزستان

روزهای خوب در انتظار “فیتنس چلنج” زنان خوزستان

این تصمیم در قالب رشته ای بنام فیتنس چلنج پا به عرصه حضور گذاشت و با استقبال بی نظیری هم مواجه شد. ایران اولین کشوری است که در آسیا به این رشته همسو با کشورهایی مانند اسپانیا، فرانسه، مجارستان، رومانی و …. روی آورده است و نهایتا در این مسابقات هم توانست به مقام‌های خوبی

این تصمیم در قالب رشته ای بنام فیتنس چلنج پا به عرصه حضور گذاشت و با استقبال بی نظیری هم مواجه شد. ایران اولین کشوری است که در آسیا به این رشته همسو با کشورهایی مانند اسپانیا، فرانسه، مجارستان، رومانی و …. روی آورده است و نهایتا در این مسابقات هم توانست به مقام‌های خوبی دست پیدا کند.
به گزارش ایسنا، در اولین روز از رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ لبنان مسابقات فیتنس چلنج بانوان برگزار شد که شاهد عملکرد فوق العاده بانوان ایرانی در این رقابت ها بودیم، که نهایتا ١٠ مدال در سطح سیلور و گلد نصیب بانوان ایرانی شد.
پیش‌بینی می‌شود با برنامه ریزی و کارهای خوبی که در سطح استان خوزستان انجام می‌شود در آینده ای نزدیک شاهد حضور پررنگ خوزستان در تیم ملی کشورمان باشیم.
به دلیل تازه بودن این رشته هنوز برنامه‌های استعدادیابی برای آن در کشور بسیار کم و در برخی استانها وجود ندارد، اما خوزستان با توجه به پتانسیل های بالای ورزشی در استان شروعی بسیار خوب در استان داشته است.
انیس قنبری مسئول کمیته استعدادیابی فیتنس چلنج استان خوزستان در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز امیدواری و پیش بینی کسب سکوهای آسیایی و جهانی توسط خوزستانی ها، اظهار کرد: برنامه ریزی هایی برای کشف استعداد و استعداد پروری به صورت آکادمیک در ٢ ماه گذشته در استان آغاز شده است و پس از برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی در شهریور ١٤٠٢ در شهرستان اهواز با استقبال بینظیری از این رشته روبه‌رو شدیم.
وی ادامه داد: هم‌چنین به منظور توسعه این رشته نفسگیر، مهیج و کشف استعدادهای بانوان خوزستانی به صورت هفتگی در شهرستانها حضور پیدا خواهیم کرد.
مسئول کمیته استعدادیابی فیتنس چلنج استان خوزستان گفت: روز جمعه ١٧ شهریورماه نیز دومین استعدادیابی در شهرستان رامهرمز برگزار شد که با استقبال بسیار خوب دختران علاقه‌مند همراه بود. افراد منتخب به کمپ تیمی در قالب تیم استان به زودی اضافه خواهند شد.
وی افزود: این طرح به منظور شناخت و معرفی افراد مستعد این رشته، به صورت هفتگی در تمامی شهرستان های استان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا، فیتنس چلنج شامل ٣سطح طلایی، نقره ای و برنز است که چالش های هرکدام از سطوح از سطح آسان به سخت است. این چالش ها شامل ششم آیتم در هر سطح است که هر فرد می تواند در هر آیتم در زمان ٢ دقیقه بیشترین تعداد خود را در هر آیتم به ثبت برساند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.