تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر : 35935

دعوت امیر عبداللهیان از وزیر خارجه کویت برای سفر به ایران

دعوت امیر عبداللهیان از وزیر خارجه کویت برای سفر به ایران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شیخ سالم الصباح در این دیدار ضمن تبریک مسئولیت جدید محمد توتونچی به عنوان سفیر جدید ایران در کویت ابراز امیدواری کرد که دوره مسئولیت وی شاهد تقویت و تعمیق روزافزون روابط دوستانه دو کشور باشد.  وزیر خارجه کویت بر توسعه همکاری های سیاسی ، اقتصادی بین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، شیخ سالم الصباح در این دیدار ضمن تبریک مسئولیت جدید محمد توتونچی به عنوان سفیر جدید ایران در کویت ابراز امیدواری کرد که دوره مسئولیت وی شاهد تقویت و تعمیق روزافزون روابط دوستانه دو کشور باشد.
 وزیر خارجه کویت بر توسعه همکاری های سیاسی ، اقتصادی بین کویت و ایران تاکید کرد و خواستار تحکیم روزافزون روابط دوجانبه شد.
شیخ سالم الصباح ضمن اهدای سلام و درودهای رهبری ، دولت و ملت کویت به رهبری معظم و ریاست محترم جمهوری و ملت ایران افزود: ما در کویت به دنبال دو هدف تقویت روابط با کشورهای دوست و همچنین  تثبیت امنیت و ثبات منطقه  هستیم.
سفیر کشورمان نیز با یادآوری روابط دوستانه و دیرینه دو ملت دوست و برادر ایران و کویت بر تلاش حداکثری در دوره مسئولیت شان در کویت برای ارتقای روابط دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کرد.

دیدار سفیر جدید ایران با وزیر امور خارجه کویت

طرفین با اشاره به اهمیت ضرورت تداوم مشورت های سیاسی مقامات عالی دو کشور ، آخرین وضعیت همکاری های دوجانبه به ویژه راهکار ارائه تسهیلات و روادید به اتباع ایرانی و کویتی را نیز مرور کردند.
در این دیدار سفیر کشورمان دعوتنامه جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان به همتای کویتی برای سفر به کشورمان را تقدیم وی کرد .
 به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا محمد توتونچی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کویت هشتم مرداد ماه به منظور تصدی این سمت وارد پایتخت کویت شد.
پیش از این مسوولیت سفارت ایران در کویت بر عهده «محمد ایرانی» بود .
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.