تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 46060

درخشش ستاره‌های شهرداری گرگان در بسکتبال آسیا

درخشش ستاره‌های شهرداری گرگان در بسکتبال آسیا

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان ایران، در حالی صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا را قطعی کرده است که دو بازیکن این تیم شانس دارند که به عنوان بهترین بازیکن در دو فاکتور مهم دست یابند. در حال حاضر «ویل چری» گارد آمریکایی این تیم با کسب ۸۹ امتیاز،

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان ایران، در حالی صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا را قطعی کرده است که دو بازیکن این تیم شانس دارند که به عنوان بهترین بازیکن در دو فاکتور مهم دست یابند.
در حال حاضر «ویل چری» گارد آمریکایی این تیم با کسب ۸۹ امتیاز، در رده‌بندی امتیاز آورترین بازیکنان این رقابت‌ها جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و همچنان نیز شانس این را دارد که رکورد خود را بهبود بخشیده و این عنوان را ازآن خود کند. 

همچنین ارسلان کاظمی، کاپیتان و بازیکن پست ۴ تیم شهرداری گرگان نیز در بخش بهترین ریباندر این مسابقات، با ثبت آمار درخشان ۵۴ ریباند در ۴ بازی، جایگاه نخست این رده‌بندی را به خود اختصاص داده و مدعی اصلی برای کسب این عنوان است.
«نرول پله» سنتر و دیگر ستاره آمریکایی شهرداری گرگان نیز با ثبت ۳۱ ریباند در ۴ بازی، جایگاه ششم این رده‌بندی را در اختیار دارد که باید دید نهایتا چه رکوردی را به ثبت می‌رساند.

فاکتور دیگری که فدراسیون جهانی بسکتبال به آن پرداخته است، معرفی بهترین پاسور مسابقات است که ارسلان کاظمی و ویل چری از تیم شهرداری گرگان، به ترتیب با ۱۸ و ۱۷ پاس گل، در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند. 
سه نفر برتر در این بخش نیز علی منصور، کن برون و لامونت جونز هستند که هر سه آن‌ها تا پایان هفته چهارم، ۲۰ پاس گل را به ثبت رسانده‌اند. کاظمی و چری این شانس را دارند که در این فاکتور نیز از رقبای خود عبور کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.