تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر : 19289

آبرو ریزی خواستگار ناکام در اینستاگرام

آبرو ریزی خواستگار ناکام در اینستاگرام

به گزارش ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، دراین‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که  فرد یا افراد ناشناسی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی کرده و با این کار موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش و هتک

به گزارش ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی، دراین‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد که  فرد یا افراد ناشناسی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی کرده و با این کار موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش و هتک حیثیتش شده‌اند.

وی با اشاره به ادامه اظهارات شاکی در مقر انتظامی گفت: بنا بر گفته شاکی مدتی قبل فردی ناشناس او را در فضای مجازی تهدید کرده و از او خواسته که باید با او ارتباط داشته باشد و اگر این کار را نکند تصاویر خصوصی‌اش را منتشر خواهد کرد. شاکی به این تهدید توجهی نکرده تا اینکه متوجه شده تعدادی صفحه جعلی با تصاویر خصوصی او و نیز نام و شماره تلفنش در اینستاگرام ایجاد شده است. صفحاتی که موجب برهم خوردن آرامش و آبروی خانوادگی او شده بود.

معظمی گودرزی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع به شکل فوری در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، اظهارکرد:‌ ماموران با مطالعه مستندات و اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی کشف جرم موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این فرد، گفت: کارشناسان پلیس فتا این فرد را در یکی از مناطق جنوبی شهر تهران دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند. این فرد هم پس از حضور در پلیس فتای تهران بزرگ گرچه سعی داشت از موضوع اظهار بی اطلاعی کند، اما پس از رویارویی با شاکی لب به اعتراف بازکرد و گفت که قصد ازدواج با شاکی را داشته اما وقتی با مخالفت او روبه‌رو شده برای تلافی و انتقام اقدام به ایجاد این صفحات و انتشار شماره تلفن و تصاویر خصوصی وی کرده است.  

به گفته وی، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.