تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 43780

حمید سوریان الگوی پدیده کشتی ایران/ محمدحسینی: هدفم طلای المپیک ۲۰۲۸ است

حمید سوریان الگوی پدیده کشتی ایران/ محمدحسینی: هدفم طلای المپیک ۲۰۲۸ است

علیرضا محمدحسینی در گفتگو با ایسنا، درباره قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان ایران که با پیروزی قاطع و امتیاز عالی مقابل همه رقبا بدست آمد، اظهار کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه کشتی‌گیران به دنبال این بودند که مقابل چشمان کادر فنی تیم ملی توانایی‌های خود را اثبات کنند و

علیرضا محمدحسینی در گفتگو با ایسنا، درباره قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان ایران که با پیروزی قاطع و امتیاز عالی مقابل همه رقبا بدست آمد، اظهار کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و همه کشتی‌گیران به دنبال این بودند که مقابل چشمان کادر فنی تیم ملی توانایی‌های خود را اثبات کنند و به بهترین نتیجه برسند. خدا را شکر در ۵ مبارزه‌ای که داشتم موفق شدم رقبایم را شکست بدهم و بر سکوی نخست قرار بگیرم.
دارنده مدال طلای نونهالان آسیا، با بیان اینکه زیر نظر ایرج اسفندیاری‌فر و امین قلاوند تمرینات خود را پیگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: ۸ سال پیش در خوزستان کشتی را شروع کردم. اوایل به رشته فوتبال رفتم اما وقتی دیدم رشته مورد علاقه من نیست وارد کشتی شدم و زیر نظر آقایان سلیمانی و شمس تمریناتم را آغاز کردم. بعد از حضور در چند مسابقه و کسب نتایج خوب، به کشتی علاقه بیشتری پیدا کردم و دیدم در این رشته می‌توانم موفق شوم. بعد از ۲ سال نیز به صورت حرفه‌ای کارم را در کشتی ادامه دادم.

وی افزود: بعد از آن نزد رسول و عظیم گرمسیری رفتم و تمریناتم را ادامه دادم و به عنوان قهرمانی کشتی فرنگی نونهالان کشور رسیدم. بعد سال گذشته میلادی به رقابت‌های نونهالان آسیا ۲۰۲۲ در بحرین رفتم و به مدال طلای آسیا رسیدم. سپس در تورنمنت ارمنستان نایب قهرمان شدم. بعد از آن به تهران نقل مکان کردیم تا برای استان تهران در مسابقات کشوری کشتی بگیرم. خدا را شکر امسال نیز در رقابت‌های نوجوانان کشور به عنوان قهرمانی رسیدم.
محمدحسینی درباره الگوی خود در کشتی گفت: الگوی اخلاقی‌ام در کشتی ایران حسن یزدانی است و حمید سوریان نیز الگوی فنی من است. هدفم این است که در مسیر این قهرمانان بزرگ گام بردارم و همانند آن‌ها برای کشتی ایران افتخارآفرینی کنم.
فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم نوجوانان ایران، در پایان درباره اهداف خود در کشتی گفت: بزرگترین هدف من این است که در المپیک ۲۰۲۸ آمریکا بتوانم برای کشور افتخارآفرینی کنم و به مدال طلای المپیک برسم. به هیچ چیز جز موفقیت و کسب مدال های درخشان در کشتی فکر نمی‌کنم. در حال حاضر تمرکزم بر روی موفقیت در رده نوجوانان است و به دنبال این هستم با رسیدن به دوبنده تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های آسیایی و جهانی به مدال طلا برسم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.