تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 29133

با طرز فکر نوین میلیونر شدم

با طرز فکر نوین میلیونر شدم

یکی از مهم ترین کلیدهای موفقیت داشتنی طرز فکر نا محدود و تجربه  است. باید بپذیریم بدون استفاده از تجربیاتمان در گذشته مسیر موفقیت برایمان دشوارتر خواهد شد. تجربیات همانند کلید های راهگشای درخشانی هستند که مسیر آینده را به موفقیت ختم می کنند. من هم روزی تصمیم گرفتم با تجربیاتم مسیری نوین را با

یکی از مهم ترین کلیدهای موفقیت داشتنی طرز فکر نا محدود و تجربه  است. باید بپذیریم بدون استفاده از تجربیاتمان در گذشته مسیر موفقیت برایمان دشوارتر خواهد شد. تجربیات همانند کلید های راهگشای درخشانی هستند که مسیر آینده را به موفقیت ختم می کنند. من هم روزی تصمیم گرفتم با تجربیاتم مسیری نوین را با تجارت آغاز کنم. حال امروز یک تاجر موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

فوم گیلان

فوم گیلان یکی از تولیدکننده های برتر انواع فوم باکیفیت و مرغوب است که این محصول را به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می کند. فوم ها به دلیل خواص منحصربه فردی که دارند، امروزه در صنایع مختلف کاربرد وسیعی دارند به طور مثال در صنعت هوا و فضا، صنعت خودروسازی و ساختمان سازی از آن استفاده می شود. فوم گیلان با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و براساس به روزترین روش ها و مطابق با اصول و استاندارد بین المللی تولید می شود. این محصول با توجه به کارایی خاصی که دارد، در اندازه و ضخامت های مختلفی تولید می شود مثلا در خودروسازی یک سایز خاص و در ساختمان سازی ابعاد دیگری دارد.

فوم ضد حریق

فوم ضد حریق برای تنفس افرادی که در محل هستند مشکلی ایجاد نمی کند. استفاده از این فوم برای آتش سوزی هایی با دمایی بین 135 درجه سانتیگراد تا 230 درجه سانتیگراد مفید می باشد. کاربرد این محصول برای قسمت های مختلف منزل خصوصا پنجره سقف ها و کف خانه می باشد. در خرید فوم ضد حریق به موارد مختلفی باید توجه کنید که می تواند تاثیر بسزایی را بر جلوگیری از خطرات ناشی از احتراق داشته باشد. مهمترین ویژگی برخی از برند های این محصول ضد رطوبت و زنگ زدگی است پس حتما این موارد را در نظر بگیرید. استفاده از این فوم برای تمامی آتش سوزی ها می تواند مناسب باشد به غیر از آتش سوزی هایی که اشتعال آن ها به خاطر اتصالات الکتریکی بوده است.

فوم عایق صوتی

فوم عایق صوتی می تواند در استودیو ها و سالن ها و سینما ها واتاق جلسات و کنفرانس کاربردی باشد.این فوم ها دارای حالتی شانه تخم مرغی هستند و دارای برجستگی های شش وجهی می باشند که همین مسئله باعث بالا رفتن مقدار جذب صدای آن ها می شود.در مورد خرید انواع فوم عایق صوتی اول از همه باید به نوع و کاربرد آن توجه کنید و مکانی که قرار است این فوم ها در آن قرار بگیرند را در نظر بگیرید.بعد از آن باید نسبت به لایه چسبی زیر آن ها دقت به خرج دهید و این مسئله را در نظر بگیرید که چسب این فوم ها باید به اندازه کافی قوی و مقاوم باشد.شما می توانید این محصول را به قیمت 100 الی 300 هزار تومان در ابعاد متفاوت تهیه نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.