تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 46971

حمله شدید مقامات صهیونیست به معاون سازمان ملل متحد

حمله شدید مقامات صهیونیست به معاون سازمان ملل متحد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، گریفیث کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه اعلام کرد: حماس از نظر ما یک سازمان «تروریستی» نبوده، بلکه جنبشی سیاسی است، ما به تحقیقات بیشتر برای دستیابی به راهکاری دیپلماتیک نیاز داریم. گلعاد آردان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به این

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، گریفیث کمیسر عالی سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه اعلام کرد: حماس از نظر ما یک سازمان «تروریستی» نبوده، بلکه جنبشی سیاسی است، ما به تحقیقات بیشتر برای دستیابی به راهکاری دیپلماتیک نیاز داریم.
گلعاد آردان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به این اظهارات گفت: حمایت سازمان ملل متحد از حماس در نهایت به طور علنی و آشکار مشاهده گردید، کمیسر سازمان ملل محتد علناً اعلام می‌کند حماس سازمانی تروریستی نبوده بلکه جنبشی سیاسی است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی افزود: این وجه دیگری از سازمان ملل متحد است و این روزها در حال از دست دادن اعتبار خود است، به آقای معاون باید بگویم که شما سخنگوی سازمان در امور بشردوستانه نیستید بلکه همکار حماس هستید.
یسرائیل کاتس وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی خصمانه گفت: سازمان ملل هر روز در حال ثبت رکوردی جدید است. دبیرکل سازمان ملل متحد در برابر سیاسی توصیف نمودن حماس سکوت کرده ولی ما با سازمان ملل یا بدون آن حماس را نابود می‌کنیم و خون یهودیان هدر نخواهد رفت.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.