تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 46123

برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون در سال جدید

برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون در سال جدید

به گزارش ایسنا، ریاست چهار ساله مهدی گودرزی در فدراسیون ترای‌اتلون (ورزش های سه‌گانه) ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید و این فدراسیون اکنون ۱۰ ماه است که رییس ندارد. وزارت ورزش ۲۷ فروردین سال جاری احمد نامنی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد و ۹ ماه است که از مدت سرپرستی او

به گزارش ایسنا، ریاست چهار ساله مهدی گودرزی در فدراسیون ترای‌اتلون (ورزش های سه‌گانه) ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید و این فدراسیون اکنون ۱۰ ماه است که رییس ندارد. وزارت ورزش ۲۷ فروردین سال جاری احمد نامنی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد و ۹ ماه است که از مدت سرپرستی او گذشته است.
حال ارشدی دبیر فدراسیون ترای‌اتلون می گوید که ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون انجام شده و انتخابات ریاست این فدراسیون احتمالا در سال آینده انجام خواهد شد.
ارشدی دبیر فدراسیون ترای‌اتلون و دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون در گفت و گو با ایسنا در خصوص ثبت نام از کاندیداها اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداها انجام شده است. ۱۲ نفر برای این پست ثبت نام کردند اما ۹ نفر در جلسه تطبیق و تجدیدنظر تایید شدند. اسامی کاندیداها را به زودی منتشر می‌کنیم. منتظریم تا انتخابات کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران مشخص شود تا بعد جلسه هیات رییسه را تشکیل دهیم و زمان برگزاری انتخابات را اعلام کنیم.
وی در ادامه در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها گفت: برای برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها فراخوان زده بودیم و در مجمع مصوب شده بود که با نظارت وزارت ورزش و دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها کمیسیونها تشکیل شود و اکنون منتظر مصوبه مجمع هستیم.
دبیر مجمع انتخاباتی زمان برگزاری انتخابات را در سال جاری اعلام کرد و گفت: مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و همه چیز به جز انتخابات کمیسیون‌هاهم آماده است اما چون ماه رمضان در پیش است رعایت فاصله ۴۵ روز نمی‌شود. به همین دلیل فکر می‌کنم به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شود. باید روسای هیات‌ها به تهران بیایند و نمی‌شود در این زمان برگزار کرد. احتمالا به واسطه ماه رمضان به بعد از سال موکول شود. البته هنوز هم چیزی مشخص نیست. بعد از اینکه وزارت ورزش و دفتر امور مشترک تکلیف کمیسیون‌ها را مشخص کند جلسه هیات رییسه تشکیل و تاریخ مجمع اعلام می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.