تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 38241

حسن رنگرز: هدف اصلی ما در جهانی بلگراد کسب سهمیه المپیک است

حسن رنگرز: هدف اصلی ما در جهانی بلگراد کسب سهمیه المپیک است

حسن رنگرز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط فرنگی‌کاران ایران در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: تمرینات فنی بسیار خوبی را در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشتیم و همه بچه‌ها از نظر فنی و بدنی و هم‌چنین روحی و روانی شرایط ایده آلی برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد دارند. کار سخت

حسن رنگرز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط فرنگی‌کاران ایران در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: تمرینات فنی بسیار خوبی را در ماه‌های اخیر پشت سر گذاشتیم و همه بچه‌ها از نظر فنی و بدنی و هم‌چنین روحی و روانی شرایط ایده آلی برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد دارند. کار سخت و دشواری در پیش داریم اما قهرمانان خوب کشتی فرنگی ما تاریخ ساز و حماسه ساز هستند و می‌توانند اتفاقاتی را رقم بزنند که هیچ گاه روی کاغذ کسی تصور آن را نداشته است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره بازگشت روسیه و بلاروس به مسابقات جهانی، گفت: کار با حضور روسیه و بلاروس و یا کوبا سخت‌تر خواهد شد. از سوی دیگر تدارکات و اردوهای تیم‌های اروپایی با سال‌های قبل قابل مقایسه نیست. تیم کشتی فرنگی ایران سال گذشته با ۳۰ اختلاف امتیاز نسبت به تیم سوم و ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم پنجم در رده چهارم جهان قرار گرفت و روی سکوی جهانی نرفت. سال گذشته سطح مسابقات به شکلی بود که قابل مقایسه با امسال نیست چرا که امسال سال کسب سهمیه المپیک است و کار بسیار دشواری خواهیم داشت.
او خاطرنشان کرد: به توانمندی یکایک بچه‌های تیم از دادمرز در وزن اول تا میرزازاده در وزن آخر ایمان و اعتماد کامل داریم. همه بچه‌های ما روی مدال هستند و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رقم بخورد. این قول را به مردم به عنوان ولی نعمت‌های خودمان می‌گویم که قهرمانان ما هر آنچه را که دارند بر روی تشک مسابقات می‌گذارند. کسی کم فروشی نمی‌کند، کم‌تر از خودش کشتی نمی‌گیرد و تکلیفی که بر عهده‌شان است را به بهترین شکل انجام می‌دهند.
رنگرز در ادامه درباره مصدومان احتمالی تیم ملی، گفت: مصدومیت جزء جدایی‌ناپذیر کشتی است اما تمهیدات لازم برای این که این مصدومیت‌ها کم‌ترین تاثیر را داشته باشد جزو برنامه ما و تیم پزشکی بوده است. بچه‌های کشتی‌گیر با آسیب‌دیدگی‌ها زندگی می‌کننند اما خدا را شکر آسیب جدی که مانع کار بچه‌ها شود نداریم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره هدف اصلی کادر فنی تیم ملی از حضور در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹، صاحب ۳ سهمیه شد. قطعا از آن‌جا که اولویت فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی حضور موثر در بازی‌های المپیک پاریس است، کسب سهمیه المپیک برای ما در اولویت اول است و حتی به مراتب از طلا و ایستادن روی سکو هم بعضا برای ما مهم‌تر است. البته کسب مدال هم جزو برنامه‌های ماست اما هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک است چرا که کسی که سهمیه بگیرد ۱۰ ماه فرصت کافی دارد تا در بهترین شرایط عازم المپیک‌ شود. ما در دوره قبل ۳ سهمیه گرفتیم اما تلاش ما این است در این مسابقات هر ۶ سهمیه کامل المپیک را بگیریم؛ هر چند کار بسیار بسیار سختی در پیش داریم.
وی در پایان گفت: از مردم خوب کشورم صمیمانه به‌خاطر حمایت‌های‌شان تشکر می‌کنم. سر تعظیم به نشان بزرگواری آن‌ها فرود می‌آورم و دست و پای یکایک مردم عزیزمان را می‌بوسم. اگر ما این‌جا هستیم و امکان حضور داریم به‌خاطر منابع مالی است که مردم تامین کرده‌اند. خودمان را سرباز صفر مردم می‌دانیم و خواهش می‌کنیم فرزندان خود را دعا کنند تا بتوانند سهمی در تزریق حال خوب به مردم داشته باشند و ماموریت خودشان را به عنوان سفیر و سرباز ورزش کشور درست انجام بدهند. انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.