تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر : 21213

“برومند نجفی” محیط‌بان کرمانشاهی به قتل رسید

“برومند نجفی” محیط‌بان کرمانشاهی به قتل رسید

حسین ویسی در گفت و گو با ایسنا، گفت: متاسفانه ظهر امروز (۲۲ مرداد) محیط بان برومند نجفی مورد اصابت گلوله قرار گرفت. برومند نجفی به اتهام قتل در زندان بود که چندی پیش و بعد از پیگیریهای قضایی فراوان، دستور توقف حکم اعلام وی صادر شده بود تا پرونده مورد رسیدگی مجدد قرار

حسین ویسی در گفت و گو با ایسنا، گفت: متاسفانه ظهر امروز (۲۲ مرداد) محیط بان برومند نجفی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

برومند نجفی به اتهام قتل در زندان بود که چندی پیش و بعد از پیگیریهای قضایی فراوان، دستور توقف حکم اعلام وی صادر شده بود تا پرونده مورد رسیدگی مجدد قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امروز جلسه اول رسیدگی مجدد به پرونده این محیط بان برگزار شده بود که بعد از خروج از جلسه در مقابل شعبه یک دادگاه کیفری کرمانشاه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

ویسی خاطرنشان کرد: آنطور که مشهود است، تیراندازی از سوی پدر فردی که محیط بان برومند نجفی محکوم به قتل وی بود( مرحوم یوسف فلاحی)، صورت گرفته است.

تاریخ ۱۴ مرداد سال گذشته در جریان مواجهه نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، یک نفر از سرنشینان این خودرو  به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست می دهد.

این فرد جوانی ۲۳ ساله به نام یوسف فلاحی داروندی بود و محیط بان برومند نجفی نیز در این زمینه متهم به قتل شد و از آن زمان تاکنون در زندان به سر می‌برد.

ابتدا حکم اعدام این محیط بان صادر شد، ولی چندی پیش و بعد از پیگیریهای قضایی فراوان، دستور توقف حکم اعلام وی صادر شده بود تا پرونده مورد رسیدگی مجدد قرار بگیرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.