تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 34531

حاشیه در انتخابی تیم ملی بوکس؛‌ ناداوری در مبارزه موسوی؟

حاشیه در انتخابی تیم ملی بوکس؛‌ ناداوری در مبارزه موسوی؟

به گزارش ایسنا، لیست ۱۰ نفره اردونشنیان تیم ملی بوکس جهت آماده سازی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو،‌ در حالی اعلام شد که نبود نام یک ستاره از نکات قابل توجه این لیست بود؛ غیبتی که دلیل آن به صورت دقیق مشخص نیست. طبق جدول مسابقات بوکس در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو،‌ وزن ۷۵ کیلوگرم

به گزارش ایسنا، لیست ۱۰ نفره اردونشنیان تیم ملی بوکس جهت آماده سازی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو،‌ در حالی اعلام شد که نبود نام یک ستاره از نکات قابل توجه این لیست بود؛ غیبتی که دلیل آن به صورت دقیق مشخص نیست.
طبق جدول مسابقات بوکس در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو،‌ وزن ۷۵ کیلوگرم در اوزان تایید شده برای این تورنمنت نیست و به همین دلیل اگر قرار باشد شاهین موسوی با تیم ملی عازم چین شود، باید در یک وزن بالاتر یعنی وزن ۸۰ کیلوگرم به روی رینگ برود.
با اطلاعات کسب شده از اردوی تیم ملی بوکس، موسوی در این وزن دو بازی انتخابی را انجام داده که یک مسابقه را پیروز و مبارزه دوم خود را در تقابل با سالار رادمرد شکست خورده است. البته طبق شنیده‌ها، این باخت با اعتراض سید شاهین موسوی نیز همراه بوده است.

بیشتر بخوانید:                          دعوت ۱۰ بوکسور به اردوی تیم ملی/ غیبت عجیب یک ستاره

تعدادی از بوکسورهای حاضر در اردوی تیم ملی که نخواستند نامشان مطرح شود، در گفت و گو با ایسنا معتقد بودند موسوی در مبارزه با رادمرد برنده رینگ شده اما، رای اشتباه داوران (۳ بر ۲) موسوی را بازنده کرده است.
نکته مهم دیگر اما حضور میثم قشلاقی، دارنده مدال نقره آسیا در وزن ۸۰ کیلوگرم است. قشلاقی چند سالی است که وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس را در اختیار دارد و هم اکنون نیز با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش، اصلی‌ترین مدعی برای اعزام به بازی‌های آسیایی در این وزن است.
اکنون باید دید آینده وزن ۸۰ کیلوگرم تیم ملی بوکس ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چه خواهد شد؟ ضمن اینکه باید تاکید کرد طبق صحبت‌های مطرح شده، نظر اصلی کادرفنی تیم ملی برای اعزام بوکسور در وزن ۸۰ کیلوگرم، روی میثم قشلاقی مساعدتر است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.