تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر : 35622

سیاست کنترلی بانک مرکزی ژاپن برای بازدهی اوراق قرضه

سیاست کنترلی بانک مرکزی ژاپن برای بازدهی اوراق قرضه

به گزارش خبرنگار مهر، قراردادهای آتی شاخص‌های سهام در معاملات روز جمعه با رشد مواجه شدند، این رشد در واکنش به خبر بانک مرکزی ژاپن اتفاق افتاده بود بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد اجازه می‌دهد تا بازدهی‌های اوراق قرضه فراتر از محدوده‌ای که قبلاً تعیین کرده است نوسان داشته باشند. وال استریت در روز پنجشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، قراردادهای آتی شاخص‌های سهام در معاملات روز جمعه با رشد مواجه شدند، این رشد در واکنش به خبر بانک مرکزی ژاپن اتفاق افتاده بود بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد اجازه می‌دهد تا بازدهی‌های اوراق قرضه فراتر از محدوده‌ای که قبلاً تعیین کرده است نوسان داشته باشند.
وال استریت در روز پنجشنبه با ریزش بسته شد. سهام Meta رشدی ۴.۴ درصدی داشت و در مقایسه با بازار عملکرد بهتری از خود نشان داد زیرا درآمد و سود فصلی آن بهتر از حد انتظار اعلام شد. سهام تسلا در روز پنجشنبه ۳.۲۷ درصد سقوط کرد زیرا گزارش شد که این خودروساز پیشرو در تولید خودروهای برقی به طور گسترده‌ای درباره مسافتی که خودروهایش می‌توانند طی کنند اغراق کرده و شکایت هزاران راننده‌ای که با خودروهای شأن مسافت کمتری طی کرده اند را به انحراف کشانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.