تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 26124

شناسایی اردوگاه مخفی مهاجران در مکزیک

شناسایی اردوگاه مخفی مهاجران در مکزیک

به گزارش ایسنا، گارد ملی مکزیک گروهی متشکل از ۳۶۸ مهاجر را در یک اردوگاه مخفی در مناطق کوهستانی ایالت چیاپاس پیدا کردند. مقامات مکزیک با اعلام اینکه این کمپ در تنگه‌ای در نزدیکی رودخانه گریجالوا کشف شده، اظهار داشتند: بزرگسالان و کودکانی از کشورهای گواتمالا، نیکاراگوئه، اکوادور، هندوراس، السالوادور و کوبا در این اردوگاه

به گزارش ایسنا، گارد ملی مکزیک گروهی متشکل از ۳۶۸ مهاجر را در یک اردوگاه مخفی در مناطق کوهستانی ایالت چیاپاس پیدا کردند.
مقامات مکزیک با اعلام اینکه این کمپ در تنگه‌ای در نزدیکی رودخانه گریجالوا کشف شده، اظهار داشتند: بزرگسالان و کودکانی از کشورهای گواتمالا، نیکاراگوئه، اکوادور، هندوراس، السالوادور و کوبا در این اردوگاه بوده‌اند.
پس از کشف این اردوگاه مخفی، آب و مراقبت های پزشکی در اختیار این مهاجران قرار گرفت و برای دریافت خدمات کنسولی و تعیین وضعیت قانونی به مرکز کنترل ترانزیت مرزی در چیاپاس منتقل شدند.
به گزارش اسپوتنیک نیوز، بر اساس گزارش اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) از اکتبر ۲۰۲۱ حدود ۲.۵ میلیون مهاجر به طور غیرقانونی از طریق مرز جنوبی ایالات متحده وارد این کشور شده اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.