تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 43135

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به برد درخشان هالک بانک و حذف نماینده برزیل

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به برد درخشان هالک بانک و حذف نماینده برزیل

به گزارش ایسنا، در روز سوم مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳، تیم والیبال هالک بانک به عنوان نماینده والیبال ترکیه به مصاف ساداکروزیرو، نماینده والیبال برزیل رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر صفر هالک‌بانک همراه بود. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸

به گزارش ایسنا، در روز سوم مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳، تیم والیبال هالک بانک به عنوان نماینده والیبال ترکیه به مصاف ساداکروزیرو، نماینده والیبال برزیل رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر صفر هالک‌بانک همراه بود. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۸ بر ۲۶ به سود نماینده والیبال ترکیه به پایان رسید تا این تیم به جمع چهار تیم برتر مسابقات برسد.
در دیگر دیدارهای این مسابقات، احمد آباد نماینده هند به مصاف پروجا تیم قدرتمند ایتالیایی رفت که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر پروجا همراه بود. این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۱ به سود نماینده والیبال ایتالیا به پایان رسید.
فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی هالک‌بانک و صعود این تیم به دور بعدی این مسابقات نوشت: هالک بانک برد بزرگی به دست آورد و باید به مصاف پروجا در نیمه‌نهایی برود. انگاپت، نیمیر و پرین با هم ۴۵ امتیاز برای هالک بانک مقابل ساداکروزیرو به دست آوردند. هالک بانک ترکیه با پیروزی مقابل حریفش توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات که در هند برگزار می‌شود، صعود کند.
اروین انگاپت باکسب ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن هالک‌بانک مقابل نماینده برزیل نام گرفت. پس از آن نیمیر عبدالعزیز با کسب ۱۵ امتیاز دومین امتیازآور تیم هالک بانک در این رقابت نام گرفت. در تیم ساداکروزیرو، لوپز کوبایی با کسب ۱۲ امتیاز بهترین بازیکن تیمش شد.
بیش‌تر بخوانید:
معرفی چهار تیم برتر مسابقات باشگاه‌های والیبال جهان/ هالک بانک – پروجا؛ بازی ستاره‌ها

فدراسیون جهانی درباره درخشش بازیکنان خارجی هالک بانک نوشت: ترک‌ها با فوق ستاره‌های بین‌المللی خود مقابل قهرمان چهار دوره جهان گام بزرگی برداشتند و با پیروزی مقابل ساداکروزیرو این تیم را از مسابقات حذف کردند و اجازه ندادند که برزیلی‌ها روی سکو بایستند.
برنامه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۳:
شنبه ۱۸ آذرماه
پروجا- هالک بانک (ساعت ۱۵ به وقت ایران)
سانتوری – میانس (ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران)
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.