تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 11907

حاشیه‌های بدرقه تیم ملی زنان به جام ملت‌های آسیا/ اسکوچیچ و هاشمیان هم آمدند

حاشیه‌های بدرقه تیم ملی زنان به جام ملت‌های آسیا/  اسکوچیچ و هاشمیان هم آمدند

به گزارش ایسنا، در این مراسم شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حسین کلانی پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس، حسن روشن پیشکسوت تیم ملی و استقلال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال، وحید هاشمیان مربی تیم ملی، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، مجید نامجو مطلق و ابراهیم میرزاپور دو ملی‌پوش سابق تیم ملی

به گزارش ایسنا، در این مراسم شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، حسین کلانی پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس، حسن روشن پیشکسوت تیم ملی و استقلال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال، وحید هاشمیان مربی تیم ملی، بیژن ذوالفقارنسب رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، مجید نامجو مطلق و ابراهیم میرزاپور دو ملی‌پوش سابق تیم ملی حضور داشتند.

الهام فرهمند بازیکن تیم ملی که همراه با فرزند ۵ ماهه‌اش در اردو بوده، عنوان کرد: خوشحالم بزرگان فوتبال اینجا جمع هستند. از مسئولان فدراسیون که شرایط را فراهم کردند تا دخترم را همراه خودم داشته باشم تشکر می‌کنم.

بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیات مدیره پرسپولیس و رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هم در این مراسم گفت: عزیزی خادم نگاه همه جانبه‌ای به فوتبال دارد. مطمئنا فوتبال ما در سال‌های آینده می‌تواند رویکرد خوبی از خود در آسیا نشان دهد. امیدوارم دختران عزیزی که در این مسابقات شرکت می‌کنند تمامی ارزش‌های فنی و ذکاوت ایرانی را نشان بدهند. شنیده ام از نظر جسمانی تمرینات خوبی را انجام داده‌اند.

همچنین رحیم زارع نماینده مجلس هم در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: در سه دوره ای که در مجلس هستم همیشه دوست دارم پشت پرده به فدراسیون ها کمک کنم. برای اولین بار عزیزی خادم به تیم زنان کمک کرد و شاهد زحمات او  بودم.

او افزود: در بودجه نهایت تلاشم را برای ورزش کشور و بویژه فوتبال انجام می‌دهم. دو سه سال گذشته همکارانم خوب تلاش کردند تا بودجه ورزش فراهم شود. از اینکه زنان تلاش کردند تا پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند تشکر می کنم. از بازی خوب تیم ملی فوتبال مردان هم تشکر می کنم و امیدوارم زنان هم به موفقیت برسند. امیدوارم جلسه دیگری برای قهرمانی شما برگزار شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.