تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 33096

بی‌توجهی فدراسیون بدنسازی به دستور وزارت ورزش!

بی‌توجهی فدراسیون بدنسازی به دستور وزارت ورزش!

به گزارش ایسنا، بر خلاف دستور کتبی وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی تا تعیین تکلیف دوره‌های سال گذشته، اما مسئولان این فدراسیون بدون توجه به دستور مقام مافوق هم‌چنان بدون وقفه دوره‌های آموزشی خود را برگزار می‌کنند. در پی حواشی مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی فدراسیون

به گزارش ایسنا، بر خلاف دستور کتبی وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی تا تعیین تکلیف دوره‌های سال گذشته، اما مسئولان این فدراسیون بدون توجه به دستور مقام مافوق هم‌چنان بدون وقفه دوره‌های آموزشی خود را برگزار می‌کنند.
در پی حواشی مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی فدراسیون بدنسازی، فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، ۲۰ اردیبهشت در نامه‌ای به عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی، برگزاری هر گونه دوره آموزشی جدید از سوی این فدراسیون تا زمان بررسی دقیق و تعیین تکلیف دوره‌های سال گذشته را ممنوع اعلام کرده بود.
با وجود دستور وزارت ورزش و جوانان در ممنوعیت برگزاری دوره‌های فدراسیون بدنسازی، در حال حاضر ثبت نام از متقاضیان برای حضور در ۱۸ دوره آموزشی این فدراسیون بر روی سایت فدراسیون بدنسازی قرار دارد!

پس از روی کار آمدن عبدالمهدی نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی، برگزاری دوره‌های آموزشی با دریافت مبالغ مختلف از متقاضیان تحت عنوان داخلی و بین‌المللی رشد بسیار زیادی داشته است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.