تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 31762

تهران حادثه‌خیز است/ ضرورت تسریع در بازگرداندن «سوله‌های ورزشگاه‌شده» به مدیریت بحران

تهران حادثه‌خیز است/ ضرورت تسریع در بازگرداندن «سوله‌های ورزشگاه‌شده» به مدیریت بحران

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود گزارش حسابرسی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ از سازمان ورزش شهرداری تهران را روی میز بررسی قرار دادند که در جریان آن احمد صادقی پس از قرائت گزارش حسابرس گفت: تکالیفی که کمیسیون برنامه و بودجه برای سازمان ورزش تعیین کرده است عبارتند از تعیین

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود گزارش حسابرسی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ از سازمان ورزش شهرداری تهران را روی میز بررسی قرار دادند که در جریان آن احمد صادقی پس از قرائت گزارش حسابرس گفت: تکالیفی که کمیسیون برنامه و بودجه برای سازمان ورزش تعیین کرده است عبارتند از تعیین تکلیف مالیات این سازمان تا پایان خرداد ۱۴۰۲ و رعایت نکات اساسنامه است.
وی با بیان اینکه حقوق و مزایای دریافتی اعضای هیات مدیره شفاف نیست، گفت: زیان انباشته‌ای در صورت‌های مالی این شرکت دیده می‌شود که باید برای خروج از این وضعیت مجمع این سازمان به صورت فوق‌العاده برگزار شود. همچنین در سال ۹۹ که کرونا بوده و مجموعه‌های ورزشی تعطیل بودند، بازسازی و نگهداری در این سازمان انجام نشده است و باید در این خصوص شفاف سازی شود.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به هفته هلال احمر لازم به ذکر است که بگویم تهران حادثه خیز است و این زلزله‌های کوچک زنگ هشدار است و در مورد واگذاری سوله‌های بحران که به ورزشگاه تبدیل شدند به سازمان مدیریت بحران هیچ‌کاری صورت نگرفته و با اینکه شهردار دستور داده اما به نظر می‌رسد که کارشکنی‌هایی وجود دارد و با ایرادات بنی‌اسرائیلی کار پیش نمی‌رود و باید بگویم که دیگر این موضوع تبدیل سوله‌های بحران به ورزشگاه مسخره شده و اقدام جدی در این خصوص صورت نمی‌گیرد.
در ادامه، اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش نیز با بیان اینکه حقوق و دستمزد اعضای هیات مدیره طبق دستورالعمل امور مجامع پرداخت می‌شود، گفت: در مورد سوله‌های مدیریت بحران سازمان ورزش و سازمان مدیریت بحران جلسات زیادی برگزار کردند و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.
به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه اعضای شورای شهر گزارش حسابرس در خصوص وضعیت مالی سازمان ورزش برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را تصویب کردند.
در ادامه اعضای شورای شهر تهران حسابرسی برج میلاد برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را بررسی کردند که صادقی در این خصوص گفت: حسابرس برج میلاد، وضعیت مالی برج میلاد را مطلوب و بسیار مطلوب ارزیابی کرده است اما حسابرس شورا گزارش مالی برج میلاد را مشروط دانسته است.
وی با بیان اینکه در سال ۹۸، برج میلاد از معدود مجموعه‌هایی است که قراردادهای خود را در سامانه شفافیت بارگزاری نکرده است، گفت: بر همین اساس اجاره غرفه‌ها، مزایده و مناقصه‌هایش نامشخص است که باید اصلاح شود. این شرکت دارای زیان انباشته است و برای آنکه مشمول قانون تجارت نشود باید مجمع عمومی آن هر چه سریعتر برگزار شود و فرآیند بارگزاری قراردادهایش در سامانه شفافیت سرعت بگیرد.
حیدری مدیرعامل برج میلاد نیز با بیان اینکه بخشی از گزارش‌های ارائه شده در گزارش حسابرس در سال‌های اخیر رفع شده است، گفت: هشت میلیارد تومان سرمایه گذاری که در گزارش حسابرس آمده است به عنوان دارایی و افزایش درآمد سازمان در سال ۹۷ محاسبه شده است.
به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر نیز گزارش حسابرس در خصوص وضعیت مالی شرکت برج میلاد برای سال‌های ۹۶ تا ۹۹ را تصویب کردند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.